کد خبر : 1954436 | 11 مرداد 1402 ساعت 07:30 | 22.1K بازدید | 4 دیدگاه

میلان به دنبال پاک کردن رد پای مالدینی

المپیک مارسی در تلاش برای جذب شارل د کتلار است. این بازیکن ممکن است یک سال بعد از پیوستنش به میلان، این تیم را ترک کند.

میلان به دنبال پاک کردن رد پای مالدینی

به گزارش "ورزش سه"، میلان متقاعد شده است که خرید فصل گذشته پائولو مالدینی، یک پروژه شکست خورده به حساب می‌آید. شارل د کتلار در طول فصل 40 بازی برای میلان انجام داد که طی آن‌ها 1480 دقیقه فرصت برای نشان دادن خود در زمین بازی داشت اما حاصل کار او فقط یک پاس گل بود.

صحبت‌هایی مبنی بر علاقه برخی از باشگاه‌ها مانند پی اس وی آیندهوون و استون ویلا به این بازیکن وجود داشت اما هرگز پیشنهاد رسمی برای میلان ارسال نشد.

با این حال گزارش شده است که باشگاه مارسی فرانسه وضعیت این بازیکن را دنبال می‌کند و به دنبال خرید د کتلار در تابستان امسال است.

اما میلان حاضر نیست این بازیکن 22 ساله را به راحتی از دست بدهد. با توجه به مبلغی که روسونری برای خرید این بازیکن از کلوب بروژ بلژیک هزینه کرده است، برای فروش او پولی کمتر از 28 میلیون یورو را نمی‌پذیرد. میلانی‌ها یک انتقال دائمی را به خرید قرضی ترجیح می‌دهند. هرچند وجود یک بند خرید در قرارداد قرضی می‌تواند نظر آن‌ها را عوض کند.

میلانروسونری در این پنجره نقل و انتقالاتی بسیار فعال بوده است و بعد از فروش ساندرو تونالی به نیوکاسل و آنته ربیچ به بشیکتاش، هفت بازیکن جدید را به خدمت گرفته است و احتمال دارد به زودی انتقال یونس موسی، به عنوان هشتمین خرید این تیم قطعی شود.

دیدگاه‌ها