کد خبر : 1954487 | 11 مرداد 1402 ساعت 10:40 | 34.2K بازدید | 15 دیدگاه

عجیب اما واقعی؛ فینال و رده بندی نیمه تمام ماندند

ایران قهرمان تا دقیقه نود و هشت

براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در اتفاقی نادر فینال مسابقات فوتبال تابستانی ناتمام ماند.

ایران قهرمان تا دقیقه نود و هشت

به گزارش "ورزش سه" فینال بازی‌های تابستانی 2023 ناشنوایان در روسیه به دلیل ناداوری ناتمام ماند. این خبری است که روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گزارش داده و براساس این گزارش تیم ملی فوتبال ناشنوایان كشورمان در چارچوب بازی‌های تابستانی 2023 ناشنوایان در اوفای روسیه در فینال این دوره از مسابقات به مصاف تیم میزبان (روسیه) رفت و با وجود نتیجه 2 بر 1 با گل‌های ایمان محبی و شاهین فصیحی به سود تیم ایران، با توجه به ناداوری، به جنجال کشیده شدن بازی و احتمال هجوم تماشاگران روسیه به زمین در دقیقه 98 ناتمام ماند و در پایان 3 بر صفر به سود تیم روسیه اعلام شد.  

تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان امروز با ترکیب قائدی، هاموری، سلیمی، مصباحیدشت بزرگ، فرضی، صابری کیان، اسماعیلی، محمدی، محبی (کاپیتان) و فصیحی به میدان رفت.  

در مسابقه رده‌بندی نیز، تیم‌های ازبکستان و عراق به مصاف هم رفتند و پس از 20 دقیقه ار زمان مسابقه، تیم ازبکستان به دلیل ناداوری زمین مسابقه را ترک و 3 بر صفر به سود عراق پایان یافت. 

باید دید گزارش‌های رسمی منتشر شده از مسابقات و اتفاقات عجیب فینال و رده بندی که از این بازی مخابره خواهد شد چیست؟! اما هرچه هست نیمه تمام ماندن دو بازی فینال و رده بندی در یک تورنمنت به خودی خود عجیب است.

دیدگاه‌ها