کد خبر : 1954588 | 11 مرداد 1402 ساعت 20:30 | 31.1K بازدید | 8 دیدگاه

سکوت معنادار رفقای حسن یزدانی در ملاقات مهم

حسن یزدانی و سایر کشتی‌گیران حاضر به صحبت در جمع هیئت اجرایی کمیته ملی المپيک نشدند.

سکوت معنادار رفقای حسن یزدانی در ملاقات مهم

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز مراسم بازدید هیئت اجرایی کمیته ملی المپيک از فدراسیون کشتی برگزار شد و در بخشی از این مراسم مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، در جمع ستارگان کشتی حاضر شد و از آنها خواست تا صحبت‌ها و گلایه‌های خود را مطرح کنند.

با این حال در شرایطی که خبرنگاران میکروفن‌های خود را مقابل حسن یزدانی گرفته بودند، هادی عامل، گزارشگر مشهور کشتی، از طرف او گفت: صحبت کردن فایده‌ای ندارد.

در ادامه حسن یزدانی در پاسخ به اصرار خبرنگاران، صحبت‌های عامل را تایید کرد تا مناف هاشمی از عامل سوال کند که آیا او به نمایندگی به از یزدانی صحبت می‌کند؟ هادی عامل با تایید این صحبت خطاب به هاشمی اعلام کرد که پیش از صحبت کرده است و او هم می‌تواند بشنود.

مناف هاشمی در واکنش به این اتفاقات اظهار داشت: هر عزیزی هر نکته‌ای دارد، من به نمایندگی از کمیته المپیک در خدمت هستم. آقای دکتر داورزنی، دکتر قارداشی، دکتر نوروزی، دکتر شعبانی و دکتر گودرزی همه ورزشکار بودند و الان هم عضو هیئت اجرایی شده‌اند. آمدیم فرمایشات را بشنویم و تا جایی هم که می‌توانیم، انجام وظیفه کنیم. اگر یکی-دو عزیز می‌خواهند صحبت کنند، ما خوشحال می‌شویم.

اما نکته جالب اینکه باز هم اکثر کشتی‌گیران حاضر در جمع حاضر به صحبت درباره شرایط و مشکلات نشدند و در پاسخ به صحبت‌های دبیرکل کمیته ملی المپیک سکوت کردند.

دیدگاه‌ها