کد خبر : 1954916 | 13 مرداد 1402 ساعت 15:18 | 73.3K بازدید | 81 دیدگاه

تقصیر ما نیست، مسی غیر قابل مهار است

سزار آرائوخو، مدافع تیم اورلاندو سیتی، معتقد است که هیچ راهی برای مهار مسی وجود ندارد.

تقصیر ما نیست، مسی غیر قابل مهار است

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن اورلاندو سیتی پس از بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگز کاپ، درباره شکست تیمش مقابل اینتر میامی صحبت  و از مهاجم آرژانتینی تمجید کرد.

در جریان این دیدار اینتر میامی موفق شد با نتیجه 3-1 اورلاندو را شکست دهد و در این دیدار آرائوخو بارها در تلاش برای مهار لیونل مسی، مهاجم تیم اینتر بود.
این بازیکن در مصاحبه بعد از بازی گفت:"شرایط سختی است زیرا ما به دنبال برد بودیم. سال‌هاست همه می‌دانند هیچ راهی برای مهار مسی وجود ندارد. ما هر کاری که ممکن بود را انجام دادیم و با کمی نا امیدی زمین را ترک کردیم."

در پایان نیمه اول و در راه رفتن به رختکن، این مدافع 22 ساله در حال صحبت با مسی دیده شد و اینطور تصور می‌شد که بین آنها درگیری لفظی رخ داده است. اما این بازیکن اروگوئه‌ای اهمیت زیادی به این اتفاق نداد و گفت:"چیز خاصی نبود. این‌ها چیزهایی هستند که در زمین می‌مانند."

در ادامه از او پرسیده شد که آیا برنامه‌ای برای مهار مسی داشتند و آرائوخو در جواب گفت:"ما یک برنامه داشتیم. میل ما این بود که توپ را در اختیار داشته باشیم اما با این حال وقتی توپ در دست بازیکنان اینتر بود، برنامه ما این بود که از رسیدن آن به مسی جلوگیری کنیم."

در پایان صحبت‌ها نیز مدافع اروگوئه‌ای درباره حس رویارویی با یکی از بهترین بازیکن‌های دنیا گفت:" من مقابل بهترین بازیکن جهان بازی کردم. این حس قرار است با من بماند. از این بابت خوشحالم."

1905144

دیدگاه‌ها