کد خبر : 1955343 | 15 مرداد 1402 ساعت 11:31 | 27.9K بازدید | 17 دیدگاه

رونمایی از هافبک برزیلی فولاد برابر گل‌گهر

هافبک برزیلی جدید فولاد دقایق کوتاهی را در دیدار دوستانه به میدان رفت و خود را برای حضور پرقدرت در لیگ ایران محک زد.

رونمایی از هافبک برزیلی فولاد برابر گل‌گهر

به گزارش ورزش سه، فولاد با خریدهای متنوعی که در نقل و انتقالات داشته، تیم جدیدی را برای لیگ بعدی آماده کرده که هواداران فولاد امیدوارند تا تیمشان بتواند دوباره جایگاه قبلی خود در جمع بالانشینان را باز پس بگیرد.

لوکاس کاندیدو که فصل گذشته در الظفره امارات حضور داشت و در لیگ برتر این کشور ۱۲ بازی انجام داد، پس از توافق با مدیران باشگاه فولاد خوزستان به جمع شاگردان علیرضا منصوریان پیوست. البته الظفره در پایان فصل به لیگ پایین‌تر سقوط کرد و این هافبک برزیلی ترجیح داد تا از این تیم جدا شود، او فصل گذشته یک گل و دو پاس هم در کارنامه خود ثبت کرد. کاندیدو که همراه با اتلتیکو مینیرو برزیل در لیگ‌های مختلف این کشور به میدان رفته و در فصل ۱۳-۲۰۱۲ قهرمانی لیبرتادورس را در آمریکای جنوبی به دست آورد، در باشگاه‌های ویتوریا و پونته پرتا برزیل نیز جزو مهره‌های ثابت بوده است.

هافبک برزیلی جدید فولاد که در دیدار دوستانه اخیر تیم جدیش دقایقی را مقابل سایپا به میدان رفت، می‌تواند یکی از خارجی‌های جذاب لیگ امسال بشود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که عملکرد او در تیم علی‌منصور چگونه خواهد بود.

فولادی‌ها روز چهار‌شنبه در نخستین دیدار خود باید در سیرجان به مصاف گل‌گهر بروند و مسیر لیگ بیست و سوم خود را آغاز کنند. دیداری که با حضور بانوان سیرجان انجام می‌شود.

1905874

دیدگاه‌ها