کد خبر : 1955435 | 15 مرداد 1402 ساعت 18:35 | 126.5K بازدید | 97 دیدگاه

استقبال شگفت‌انگیز بازدیدکنندگان

علی دایی، شهریار فوتبال ایران در غرفه رونیکس

شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.

علی دایی، شهریار فوتبال ایران در غرفه رونیکس

به گزارش "ورزش سه" علی دایی ضمن دیدار با محمدرضا رامخو، بنیانگذار این برند مشهور، به همراه مدیران و کارشناسان برند رونیکس، با بازدید از تمام بخش‌های سالن 40 نمایشگاه که به صورت اختصاصی به رونیکس تعلق دارد؛ با جدیدترین محصولات این برند و تنوع بی‌نظیر و کیفیت بالای ابزارآلات رونیکس آشنا شد تا پس از مدت‌ها حضوری گرم در یک مکان عمومی داشته باشد.

1906016

از جمله بخش‌هایی که دایی از آن‌ها بازدید کرد می‌توان به ابزار ساختمانی رونیکس از جمله بتن‌کن‌ها، دریل‌ها و چکش‌های تخریب و همچنین غرفه فرزها و ابزار شارژی ساخت این برند اشاره کرد. این به‌روزترین تکنولوژی‌ ساخت ابزار جهان بود که مقابل چشم دایی به نمایش گذاشته می‌شد.

 او همچنین با مسئولان و مدیران بخش خدمات پس از فروش و قطعات رونیکس نیز به گفت‌وگو نشست.

1906019

دایی که خود از کارآفرینان کشور است، ارزش و اهمیت تولید و کار صنعتی و همچنین اشتغال‌ز‌ایی در کشور را می‌داند و به همین دلیل به مدیران، کارشناسان و کارمندان رونیکس خسته نباشید گفت و برای همه دست‌اندرکاران این برند آرزوی موفقیت کرد.

حضور علی دایی در غرفه رونیکس با استقبال شگفت‌انگیز بازدیدکنندگان همراه بود و ساعتی فضای سالن 40 نمایشگاه صنعت ساختمان تهران را تغییر داد. تا جایی‌ که صدها نفر سعی کردند این حضور را در صفحات موبایل خود ذخیره کنند.

در بازدید از غرفه رونیکس، علاوه بر محمدرضا رامخو، حمیدرضا رامخو، مدیر زنجیره تامین و همچنین محسن رامخو، قائم مقام برند رونیکس، اسطوره فوتبال جهان را همراهی می‌کردند.

برای اطلاع بیشتر از اخبار بازدید علی دایی از غرفه رونیکس در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران به سایت رونیکس مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها