کد خبر : 1956088 | 18 مرداد 1402 ساعت 11:57 | 25.6K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای سرمربی تاتنهام: کسی نظر من را نمی‌خواهد!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید نظرش را درباره شرایط هری کین داده اما تصمیم‌گیری بر عهده او نیست.

ادعای سرمربی تاتنهام: کسی نظر من را نمی‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در دیداری دوستانه در قالب جام خوان گامپر به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 2-4 در این بازی شکست خورد. 

دو گل دیرهنگام از آنسو فاتی و عبدالصمد الزلزولی باعث شد که تیم ژاوی برنده این بازی شود و تاتنهام با قبول شکست به استقبال اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برود. 

ریچارلیسون در این بازی به عنوان جانشین هری کین به میدان رفته بود اما نتوانست نمایش خوب ارائه دهد. عملکرد ضعیف او انتقادات بسیاری را به همراه داشت و همین موضوع باعث شد که پوستکوگلو پس از پایان بازی بلافاصله از بازیکنش دفاع کند. 

1895687

سرمربی تاتنهام در این باره به خبرنگاران گفت: «ریچالیسون چند روز قبل احساس درد داشت و در تمرینات غایب بود اما به سختی تلاش کرد تا برای این بازی در اختیار تیم باشد. او فقط در چند صحنه کمی بدشانس بود که موفق به گلزنی نشد.»

همانطور که انتظار می‌رفت، سوالاتی درباره انتقال هری کین به بایرن مونیخ هم از او پرسیده شد که در پاسخ اظهار داشت:« این مسئله باشگاه و بازیکنی است که در آن دخیل است. تمرکز من روی این موضوع نیست. توصیه و نظرم را گفتم اما این موضوع اهمیتی ندارد و آنها هستند که باید تصمیم بگیرند.»

دیدگاه‌ها