کد خبر : 1956098 | 18 مرداد 1402 ساعت 13:01 | 55.5K بازدید | 54 دیدگاه

دلخوری ستاره بارسا از مربی

فاتی این حرف ژاوی را باور نمی‌کرد

آنسو فاتی باور نمی‌کرد که ژاوی در پایان بازی با تاتنهام از احتمال فروش او حرف بزند.

فاتی این حرف ژاوی را باور نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، فاتی پس از جدایی لیونل مسی به عنوان جانشین او معرفی شد و بسیاری منتظر تماشای درخشش او با پیراهن بارسلونا بودند. 

1870966

با این حال، شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت و مصدومیت‌های متعدد باعث شد که این بازیکن مدت زمان زیادی را دور از میادین سپری کند و پس از بازگشتش نیز با افت زیادی در زمین ظاهر شد. 

1907125

این شرایط باعث شد که نام او در فهرست مازاد ژاوی قرار بگیرد. این مربی کاتالان به مدیران بارسا اعلام کرد که نیازی به این ستاره اسپانیایی ندارد و بهتر است که برای فروش او اقدام کنند ولی او مقاومت کرد و چندین بار از طریق ایجنتش ژرژ مندس به باشگاه اطلاع داد که اصلا تمایلی برای جدایی ندارد.

 اصرار فاتی باعث عقب نشینی موقت باشگاه شد و فعلا خبری از فروش او نیست. فاتی در تور پیش فصل بارسا موفق شد برابر میلان گلزنی کند و دیشب نیز در جام خوان گامپر برابر تاتنهام یکی از چهار گل بارسا را زد.

1907127

در حالی که به نظر می‌رسد ماندنی شدن فاتی قطعی است، ژاوی در پایان بازی با تاتنهام اظهارنظری متفاوت در این رابطه داشت و گفت: «فاتی می‌ماند؟ مشخص نیست. تا 31  آگوست (بسته شدن پنجره انتقالات) خیلی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. وضعیت فرپلی مالی باشگاه خوب نیست و ببینیم چه خواهد شد.»

1907126

طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، فاتی و اطرافیانش به شدت از این حرف‌های ژاوی متعجب شده‌اند و اصلا انتظار نداشتند که او چنین حرف‌هایی بزند. فاتی معتقد است که ماندنی شدنش قطعی است و باشگاه نمی‌تواند او را مجبور به جدایی کند و اینکه تصور می‌کرد مورد اعتماد ژاوی قرار دارد ولی حالا متوجه شده که در ایده‌های ژاوی جایگاه چندان محکمی ندارد و مربی همچنان تمایل به فروش او دارد.

دیدگاه‌ها