کد خبر : 1956177 | 18 مرداد 1402 ساعت 18:44 | 20.2K بازدید | 16 دیدگاه

ستاره ژاپنی: چمپیونزلیگ آماده باش، دارم می‌آیم!

تاکهیرو تومیاسو، یکی از لژیونرهای سرشناس آسیا در فوتبال اروپا که با پیراهن آرسنال بازی می‌کند در مصاحبه اختصاصی با سایت گل درباره برنامه‌هایش در فصل جدید صحبت کرد.

ستاره ژاپنی: چمپیونزلیگ آماده باش، دارم می‌آیم!

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته برای تاکهیرو تومیاسو، مدافع ژاپنی ملی‌پوش آرسنال با دشواری‌های زیادی سپری شد. او که دومین فصل حضورش در این تیم انگلیسی را سپری می‌کرد باید برای فیکس شدن در ترکیب تیم میکل آرتتا با بن وایت رقابت می‌کرد چرا که به دستور مربی توپچی‌ها وایت تغییر پست داده و در دفاع راست به میدان می‌رفت.

با اینکه آرتتا از این مدافع ژاپنی در چندین پست دفاعی استفاده کرد ولی او روی‌هم‌رفته عملکرد قابل قبولی برای تیمش داشت. اما تومیاسو در میانه ماه مارس از ناحیه زانو مصدوم شد و غیبتی طولانی داشت.

1907237

تومیاسو در مصاحبه‌ای اختصاصی با سایت گل گفت با وجود دشواری‌های فصل گذشته نسبت به فصل پیش رو خوش‌بین است به خصوص با توجه به اینکه حالا فرصت حضور در لیگ قهرمانان را دارد.

مصدومیت بدموقع و نگرانی از مصدومیتهای جدید
مصدومیت در فوتبال همیشه هست ولی اگر در پایان فصل موفق بشوید همه این نقاط منفی فراموش می‌شود. مثلا اگر دو سه سال دیگر من در جام جهانی با پیراهن ژاپن عالی کار کنم و تیم هم نتیجه خوبی بگیرد دیگر کسی مصدومیت فصل گذشته را یادش نمی‌آید.

1907236

هواداران آرسنال
رابطه‌ام با توپچی‌ها خیلی خوب است. آن‌ها برایم سرود ویژه‌ای ساخته‌اند. از همه آنها متشکرم. ولی راستش در حال حاضر احساس می‌کنم آنطور که باید نتوانستم جواب محبت‌هایشان را بدهم و به این خاطر انگیزه زیادی دارم که فصل آینده فوتبالیستی باشم که شایسته این همه محبت آرسنالی‌ها را دارد.

اولین تجربه تامیاسو در چمپیونزلیگ در فصل پیش رو
بله من برای اولین بار قرار است در چمپیونزلیگ بازی کنم. این تورنمنت ویژه‌ای است که من همیشه رویای بازی در آن را داشتم. در هر حال من برای آرم آرسنال تلاش می‌کنم و تورنمنت‌ها و لیگهای مختلف برایم فرقی ندارد ولی باید صادق باشم و بگویم که لیگ قهرمانان برای من چیز دیگری است.

دیدگاه‌ها