کد خبر : 1956206 | 18 مرداد 1402 ساعت 19:58 | 25.2K بازدید | 17 دیدگاه

معرفی کاپیتان جدید چلسی: پا در کفش بزرگان کرده‌ام

چلسی رسما ریس جیمز، دفاع راست انگلیسی خود را به عنوان کاپیتان جدید این تیم معرفی کرد.

معرفی کاپیتان جدید چلسی: پا در کفش بزرگان کرده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بالاخره کاپیتان جدیدش را معرفی کرد و همان طور که انتظار می‌رفت ریس جیمز با بازوبند کاپیتانی و پیراهن جدید چلسی مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و به عنوان کاپیتان جدید این تیم در فصل آینده رونمایی شد.

ریس جیمز دفاع راست انگلیسی چلسی است که از کودکی در باشگاه چلسی حضور دارد. او فوتبالش را از رده‌های سنی چلسی آغاز کرده و پله پله بالا آمده و به تیم اول باشگاه راه یافت. ریس جیمز در فصل‌های گذشته یکی از بهترین بازیکنان آبی‌های لندن بود و خودش را به عنوان یکی از بهترین دفاع راست‌های فوتبال اروپا مطرح کرد.

1907273

چلسی با نامزدهای متعددی مواجه بود که می‌توانستند به عنوان کاپیتان معرفی شوند. بازوبند کاپیتانی بعد از جدایی سزار آسپیلی‌کوئتا باید در اختیار یک بازیکن چلسی قرار می‌گرفت. کادر فنی در نهایت باب عبور از نامهایی مثل تیاگو سیلوا و بن چیلول تصمیم گرفت بازوبند را در اختیار جیمز قرار بدهد.

ریس جیمز در مراسم معرفی به عنوان کاپیتان چلسی گفت:" از اینکه چنین نقش و مسئولیتی به عهده من گذاشته شده خیلی خوشحالم. می‌دانم که پا در کفش بزرگان کرده‌ام چرا که این تیم در گذشته کاپیتانهای بزرگی داشته ولی خیلی هیجان زده‌ام. من عملا تمام عمرم را در چلسی گذرانده‌ام. وقتی شش سالم بود به چلسی پیوستم و در آکادمی بودم. حالا که بعد از یک مسیر طولانی به بازوبند کاپیتاین رسیده‌ام خودم و خانواده‌ام واقعا خوشحالیم".

1907275

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، هم در این مراسم گفت:" این تصمیمی است که من و باشگاه گرفتیم. خیلی خوشحالیم که ریس در این فصل کاپیتان چلسی خواهد بود. ریس جیمز الگویی مناسب برای همه بازیکنان است و در تور پیش‌فصل تعهد و جدیت خود و علاقه‌اش به چلسی را به من ثابت کرد. او در تور تابستانی ما با افتخار بازوبند را به بازو بست و فصل آینده با ایده‌ها و رویکرد خودش تیم را در زمین رهبری خواهد کرد".

1907276

دیدگاه‌ها