کد خبر : 1956325 | 19 مرداد 1402 ساعت 07:31 | 32.1K بازدید | 13 دیدگاه

آرامش خطیبی در هیاهوی ورزشگاه وطنی؛

بازگشت خطیبی با ژست بیلسایی و بازیکنان جوان

رسول خطیبی پس از یک سال دوری از فوتبال و حضور موفق در عرصه مدیریتی بار دیگر به دنیای پرهیاهوی لیگ برتر بازگشته است.

بازگشت خطیبی با ژست بیلسایی و بازیکنان جوان

به گزارش "ورزش ‌سه"، افتتاحیه لیگ بیست و سوم در ورزشگاه وطنی برگزار شد؛ جایی که تیم جوان پیکان با سرمربیگری رسول خطیبی در ورزشگاه وطنی قائمشهر مقابل نساجی و هوادارانش قرار گرفت.
با این حال در آن فضای خاص و جو سنگین ورزشگاه وطنی این شاگردان رسول خطیبی بودند، که نبض بازی را در اختیار گرفتند و با یک گل زیبا که روی یک کار تیمی تمرین شده بود، با گل امیر طاهر که یکی از جوانان این فصل پیکان به شمار می‌رود، از میزبان خود پیش افتادند.
نمایش پیکانی‌ها در این مسابقه که در دقایق پایانی روی یک ضربه ایستگاهی دروازه‌ خودشان را باز شده دیدند، قابل توجه بود و شاگردان خطیبی توانستند از یک بازی خارج از خانه سخت، با جنگندگی و پیاده کردن تفکرات تاکتیکی کادر فنی با یک امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند. اگرچه خطیبی در کنفرانس خبری به این نکته اشاره کرد که ضربه ایستگاهی حریف در شرایطی به گل تبدیل شده، که داور به اشتباه در سوت خود دمیده است.

1907514
خطیبی بیشتر دقایق نیمه اول که تیمش نمایش روانی ارائه می‌کرد را با همین ژست بیلسایی و فارغ از هیاهوی ورزشگاه، در کنار خط طولی سپری کرد.

خطیبی پس از یک سال دوری از لیگ برتر و در شرایطی که به عنوان مدیر باشگاه مس سونگون موفق به کسب دو موفقیت چشم گیر (قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر و صعود تیم فوتبال مس سونگون به لیگ دسته اول) شد، بار دیگر به بالاترین سطح مربیگری فوتبال ایران بازگشته و با رفتار خود در طول مسابقه و همینطور کنفرانس خبری نشان داد، در فصل جدید قصد دارد با تکیه بر جوانانی که به آنها اعتماد کرده و البته دانش فنی‌‌اش ماموریت سختی که برعهده گرفته را پیش ببرد.
پیکان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اگر نگوییم کم هزینه‌ترین، یکی از کم هزینه‌ترین باشگاه‌ها در میان 16 تیم حاضر در مسابقات به شمار می‌رود، اما شروع آنها نشان داد که رسول خطیبی تیمی جوان، سرسخت و مبارز را آماده حضور در رقابت‌ها کرده است.

دیدگاه‌ها