کد خبر : 1956546 | 20 مرداد 1402 ساعت 01:28 | 36K بازدید | 26 دیدگاه

رقابت سخت برای جانشینی کاپیتان تیم ملی انگلیس

هدف تاتنهام فقط طارمی نیست

رایان تیلور، خبرنگار خبرگزاری معروف دیلی اکسپرس، تاکید می‌کند که تاتنهامی‌ها چند بازیکن را در نظر دارند و آنها درنهایت ممکن است حتی بیش از یک بازیکن را به عنوان جانشین هری کین خریداری نمایند.

هدف تاتنهام فقط طارمی نیست

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام پس از اینکه سه بار پیشنهاد بایرنی‌ها برای جذب هری کین با عدم موافقت دنیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام، روبرو شد، خبرها حکایت از این دارد که پیشنهاد چهارم باواریایی‌ها به ارزش 86 میلیون پوند مورد پذیرش لوی قرار گرفت و او بلاخره چراغ سبز را جهت انتقال کین به آلیانز آرنا نشان داد.

اما بلافاصله پس از خبر موافقت لوی با انتقال کین، خبرگزاری اسکای در خبری شوکه کننده اعلام کرد هری کین تصمیم گرفته پیشنهاد بایرن را رد کند و در تاتنهام بماند. همچنین روزنامه آلمانی بیلد خبر داد که کاپیتان تیم ملی انگلیس با پیشنهاد دوم و هنگفتی روبرو شده است که او را با تردیدهایی درخصوص جداییش از تاتنهام و ملحق شدن به جمع باوارایی‌ها روبرو کرده است. حتی خبرهای کارشده توسط اسکای و بیلد هم مانع از گمانه‌زنی‌ها درخصوص جانشینان احتمالی ستاره تاتنهام طی ساعت‌های گذشته نشد و هم اکنون در فوتبال اروپا یکی از علامت سوال‌های بزرگ به جانشین احتمالی هری کین بهترین گلزن ملی انگلیس تعلق دارد. تاتنهام درحالی روز 13 آگوست به مصاف برتنفورد می رود که هنوز آینده هری کین و یا جانشینان احتمالی او در این تیم مشخص نیست.

1907891

در راستای جانشینان احتمالی بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام، رایان تیلور، خبرنگار خبرگزاری معروف دیلی اکسپرس، تاکید می‌کند که تاتنهامی‌ها چند بازیکن را درنظر دارند و آنها درنهایت ممکن است حتی بیش از یک بازیکن را به عنوان جانشین هری کین خریداری نمایند. رایان تیلور در گفت‌وگویی با خبرگزاری گیومی اسپورت می‌گوید: "اما درواقع یک جورهایی اثر دومینویی وجود دارد. چون اگر هری کین بماند تاتنهام بازیکنی را نمی‌خرد، اما اگر او تاتنهام را ترک کند، آنها برای جذب جانشین او متفاوت عمل خواهند کرد." 

تیلور در ادامه اضافه می‌کند: "من فکر نمی‌کنم آنها قصد داشته باشند برای پر کردن جای خالی هری کین، اقدام به خرید تنها یک مهاجم مثل راندال کولو موآنی، مهاجم آینتراخت فرانکفورت، بکنند. به نظر می‌رسد که آنها درنظر دارند تا بیش از یک بازیکن را بجای او خریداری نمایند و مهاجمینی مثل برنان جانسون، مهاجم 21 ساله و ولزی ناتینگهام فارست و گیفت اوربان، مهاجم خنت بلژیک، در بین هدف‌های نقل و انتقالاتی آنها قرار دارند. از طرفی در این بین بازیکنی مثل مهدی طارمی هم هست که به عقیده من خرید او توسط تاتنهام عجیب به نظر می‌رسد."

طبق خبرهایی که در روزهای گذشته منتشر شده است طارمی یکی از گزینه‌های اصلی تاتنهام برای جانشینی کاپیتان تیمشان است و مذاکرات بین سران دو باشگاه جهت جذب مهدی طارمی آغاز شده اما اختلاف 6 میلیون پوندی میان ارزش‌گذاری مدیران پورتو و پیشنهاد مدیران تاتنهام یکی از موانع اصلی نهایی شدن این انتقال است.

همچنین، برخی از خبرگزاری‌ها نیز از ایوان تونی، مهاجم برنتفورد، به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی تاتنهام نام می‌برند که البته نکته مهم درمورد او این است که بدلیل محکومیت انضباطی تا ژانویه سال آینده امکان به میدان رفتن برای تیمی را نخواهد داشت. تونی که این روزها درحال گذراندن دوران محرومیتش بدلیل فعالیت در شرط‌بندی است، بواسطه عملکرد عالی و فوق العاده‌اش در سال گذشته و به ثمر رساندن 20 گل با پیراهن برنتفورد و کسب عنوان سومین گلزن برتر لیگ جزیره یکی از گزینه‌های مطلوب جهت جایگزینی هری کین است.

دیدگاه‌ها