کد خبر : 1956619 | 21 مرداد 1402 ساعت 02:41 | 16.1K بازدید | 5 دیدگاه

قاطع و مصمم مثل دکتر بیژن!

داوری که در سوت‌هایش تردید نداشت! (عکس)

بیژن حیدری بازی روز گذشته مس رفسنجان و هوادار را مصمم و قاطعانه قضاوت کرد.

داوری که در سوت‌هایش تردید نداشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بیژن حیدری یکی از داوران باتجربه فوتبال ایران است که مدت‌هاست به پختگی لازم برای قضاوت بازی های بزرگ لیگ برتر را دارد. دکتر بیژن در هفته اول لیگ مسئولیت قضاوت دیدار مس رفسنجان و هوادار را برعهده داشت که به عقیده خودش به خوبی از پس از قضاوت برآمد.

حیدری که جزء داوران بین المللی ایران به حساب می‌آید، در بازی دیروز بسیار به صحنه‌ها نزدیک بود و نکته قابل توجه درباره قاطعانه سوت زدن این داور بود.

داور باتجربه فوتبال ایران به واسطه این قضاوت قاطعانه از کارت‌های زیادی هم در طول بازی استفاده کرد تا نشان بدهد کنترل مسابقه را خوب بلد است.

تنها صحنه مشکوک و خبرساز بازی مس و هوادار به اخراج مستقیم سجاد شهباززاده برمی‌گشت؛ مهاجم باتجربه مسی‌ها با یک تکل خطرناک روی پای حریف رفت و حیدری که به صحنه نزدیک بود، سریعا به او کارت قرمز نشان داد.

اگرچه مسی‌ها در صحنه اخراج شهباززاده به حیدری اعتراض داشتند، اما این داور باتجربه با اعلام اینکه شخصا صحنه را دیده و به تصمیمش اطمینان دارد، روی حرف خود ایستاد و رای به خروج سجاد از زمین داد.

به نظر می‌رسد بیژن حیدری با توجه به تجربه و آمادگی جسمانی خوبی که دارد، در لیگ بیست و سوم بازی‌های مهم و پرتعدادی را در دست بگیرد و از او بیشتر هم بشنویم.

1908026
1908027
1908028

دیدگاه‌ها