کد خبر : 1957425 | 23 مرداد 1402 ساعت 15:26 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی ستاره‌ها یکی پس از دیگری؛

بحران تیم تازه‌‌وارد ليگ برتر جدی شد

یکی ملی پوش دیگر از تیم تازه وارد لیگ برتر هندبال جدا خواهد شد.

بحران تیم تازه‌‌وارد ليگ برتر جدی شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم هندبال پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در بهمن‌ماه سال گذشته توانست در فینال لیگ یک باشگاه‌های ایران با شکست آلومينيوم اراک به لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کند.

این تیم چندی پیش خبر توافق نهایی با چهار ملی‌پوش تراز اول هندبال ایران و دو بازیکن خارجی را در رسانه‌‌ها منتشر کرد. اما پس از چند روز با مهرداد صمصامی یکی از این ملی پوش‌ها به مشکل برخورد تا مهرداد خیلی زود از جمع پلیمر جدا شود.
البته به گفته برخی‌ جدا شدن اين بازيكن از پلیمر به ماجرا محرومیت او برمی‌گردد‌. در ادامه نیز الله‌کرم استکی، کاپیتان سابق تیم ملی، بازیکن سرشناس و نام آشنای هندبال ايران تصمیم به جدایی گرفت تا او خیلی زود با شاگردان عزت‌الله رزمگر خداحافظی کند.

البته استکی اصلا در تمرینات تیم تازه لیگ برتری حاضر نشد و فقط یک بار برای عقد قرارداد به لرستان سفر کرد و دیگر رفت و برنگشت.

1909561

پس از جدایی این دو ملی پوش با تجربه حالا آنطور که پیداست علی رحیمی کازرونی، دروازه‌بان تیم ملی، که هم‌اکنون با تیم ملی در اردوی آماده سازی در کشور صربستان به سر می‌برد و خود را برای شرکت در بازی‌های آسیایی هانگژو آماده می‌کند قصد جدايي از تیم تازه وارد پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد را دارد.

او نیز مانند سه ملی پوش دیگر اصلا با نماینده لرستان تمرینی را انجام نداده و فقط یک بار برای عقد قرارداد به خرم‌آباد رفته است.

بر همین اساس در فاصله چند روز به شروع فصل جدید تیم تازه‌وارد که ابتدا هندبالی‌ها را شوکه کرد در آستانه بحران جدی قرار دارد‌. بعید نیست محمدعلی قاسمی دیگر ملی پوش این باشگاه پس از جدايي دوستانش، خرم‌آباد را به مقصد ديگر تيم‌ها ترک کند تا نماینده لرستان که با هدف قهرمانی در لیگ برتر و کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا آمده بود با بحران جدی روبه‌رو شود.

لازم به ذکر است؛ سی وشمشین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران از ۱۱ شهریورماه آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها