کد خبر : 1957428 | 23 مرداد 1402 ساعت 15:37 | 55K بازدید | 88 دیدگاه

این زمین مزخرف را دیدم و ناراحت شدم

کنایه‌های تمام‌نشدنی کفاشیان به تیم سپاهان!

علی کفاشیان در جایگاه جدید خود نیز همچنان جملاتی را به زبان می‌آورد که به سرعت در فضای فوتبال ایران موردتوجه قرار می‌گیرد.

کنایه‌های تمام‌نشدنی کفاشیان به تیم سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، امروز در نشست خبری باشگاه خیریه «مهر عظام» که در فوتبال پایه به صورت خیریه فعالیت می‌کند، حرف‌های جالبی را زد و در مورد سطح اول فوتبال ایران صحبت کرد.

او در ابتدا با اشاره به تصویر منتشره از چمن ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: این هفته عکس چمن یک ورزشگاه را انداخته بودند، افتضاح بود. آن وقت همین باشگاه شاید 600-700 میلیارد خرج لیگ برترش کند، خب نمی‌تواند 10 میلیارد خرج زمین چمن کند و سکوها را بسازد؟

کفاشیان با آوردن اسم تیم سپاهان گفت: من نباید اسم بیاورم اما شما از سپاهان مجوز مدرسه فوتبال می‌خواهید، می‌گوید 200 میلیون به حساب بریز که اسم من را استفاده کنی. بعد باید 500 میلیون هم زمین اجاره کند و لباس هم بگیرد، باید از بچه‌ها نفری 3-4 میلیون بگیرد.

ویدئو: 307712

رئیس سابق فدراسیون ادامه داد: کاری که در مهر عظام شده، کار بسیار بزرگی است. صنعت در حال ورود است و ما انتظار داریم حداقل در بخش استان کارشان را انجام دهند. این کار می‌تواند یک الگو در کشور ما باشد و من این را در توانایی رسانه‌ها می‌بینم که تشویق کنند. شرکت عظام نه نیاز به تبلیغ دارد و نه چیزی، اما باید این کارش را تقدیر کرد. ما به دنبال این هستیم که 20 هزار نفر را پرورش دهیم و در لیگ بالاتر تیم بگیریم.

کفاشیان در بخش دیگری باز هم به نام سپاهان اشاره کرد و توضیح داد: سپاهان و ذوب آهن چقدر در فوتبال هزینه می‌کنند؟ حالا زمین آنها را ببینید. مشهد یک استادیوم به نام جعفریان دارد، یک زمین مخروبه و سالن خراب و استخر دارد، ما گفتیم به ما بدهید، 20 ساله بدهید تا با ما 20 میلیارد هزینه کنید. اما گفتند فقط یک سال اجاره می‌دهیم.

او در پایان صحبت‌هایش دوباره در مورد کیفیت زمین نقش جهان صحبت کرد: عکسی که از سپاهان دیدم ناراحت شدم، یک زمین مزخرف دارند اما هزار میلیارد خرج می‌کنند برای لیگ برتر. زورشان می‌آید 10 میلیارد بدهند تا برای استفاده خودشان بهتر شود و مورد استفاده قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها