کد خبر : 1957460 | 23 مرداد 1402 ساعت 17:40 | 37.1K بازدید | 12 دیدگاه

تهدید مورینیو جواب داد: ستاره آرژانتینی در اختیار ژوزه!

بعد از اعتراض شدید مورینیو به جدایی نمانیا ماتیچ از رم در بازی دوستانه اخیر این تیم، جالوروسی و پاری سن ژرمن برای انتقال لئاندرو پاردس به تیم ایتالیایی به توافق رسیدند.

تهدید مورینیو جواب داد: ستاره آرژانتینی در اختیار ژوزه!

به گزارش "ورزش سه"، لئاندرو پاردس، هافبک دفاعی آرژانتینی پاری سن ژرمن در آستانه ترک این تیم و پیوستن به رم قرار دارد.

پاردس فصل گذشته به صورت قرضی در یوونتوس بازی می‌کرد. قرارداد او با پی‌اس‌جی تا سال 2024 ادامه دارد اما او تمایلی به بازگشت به پی‌اس‌جی نداشت و در اوایل تابستان به مدیران این باشگاه اطلاع داده بود که ترجیح می‌دهد جدا شده و فوتبالش را در ایتالیا دنبال کند. حتی شایعاتی درباره پیوستن او به لاتزیو مطرح شده بود.

اما شنبه شب ژوزه مورینیو دست به اقدامی جنجالی زد که باعث شد مدیران رم هر چه سریع‌تر برای به خدمت گرفتن یک هافبک دفاعی دست به کار شوند.

1909607

مورینیو دیشب در حالی که با تیمش در یک بازی دوستانه مقابل پارتیزانی به میدان رفته بود اعتراض عجیبی به خبرهای منتشر شده درباره جدایی نمانیا ماتیچ از جالوروسی داشت. با اینکه گفته می‌شد این مورینیو است که از رفتار ماتیچ عصبانی است و خواهان جدایی او شده اما رسانه‌ها در ایتالیا می‌گویند آقای خاص به مدیران باشگاه اطلاع داده که در صورت جدایی ماتیچ تیمش بدون جذب یک هافبک دفاعی جدید دچار مشکل خواهد شد.

1909609

آقای خاص در بازی دوستانه شنبه شب مقابل پارتیزانی در دقیقه 79 حسام عوار را از زمین بیرون کشید و سپس بازیکن جدیدی به جای او وارد زمین نکرد تا رم دقایق باقی مانده را 10 نفره دنبال کند.

به نظر می‌رسد این اعتراض مورینیو در باشگاه رم سریعا شنیده شده است. رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند مذاکرات فشرده جالوروسی با پی‌اس‌جی برای انتقال لئاندرو پاردس به نتیجه رسیده و این ستاره آرژانتینی به زودی با قراردادی دو ساله و بند یک سال تمدید خودکار به تیم مورینیو خواهد پیوست.

1909608

دیدگاه‌ها