کد خبر : 1957476 | 23 مرداد 1402 ساعت 18:43 | 36.5K بازدید | 15 دیدگاه

اولین صعودکننده به لیگ برتر مشخص شد!

فراز کمالوند می‌گوید خیبر خرم آباد از مجموع اشتباهات سه فصل گذشته درس گرفته تا امسال به لیگ برتر صعود کند.

اولین صعودکننده به لیگ برتر مشخص شد!

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که در این فصل در پست مدیرعاملی خیبر خرم‌آباد کار خود را در این باشگاه ادامه می‌دهد، در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ یک در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به اعتقاد من قرعه کشی خوبی بود و فدراسیون برنامه‌ریزی کرده بود که تیم‌های هم استانی در هفته‌های پایانی برخورد نداشته باشند که حرف و حدیثی به وجود نیاید. انشاالله مسابقات‌مان به خوبی شروع شود و فصل خوبی را پیش رو داشته باشیم.

او در مورد اینکه خیبر این فصل هم شانس صعود دارد بیان کرد: ما تجربه سه سال گذشته‌مان را امسال مدنظر قرار دادیم. سعی می‌کنیم مجموع اشتباهات سه فصل گذشته را مرتکب نشویم. فکر می‌کنم فصل پیش رو برای ما خیلی خوب خواهد بود. از نقل و انتقالات هم خیلی راضی هستیم. به خواسته‌های سرمربی تیم‌مان آقای مهاجری جامه عمل پوشاندیم.

کمالوند در مورد سقف قراردادها گفت: ما سقف قرارداد را رعایت کردیم. من در رابطه با سقف خیلی بحثی ندارم چون فوتبال‌مان زیان‌ده است و تا بحث کپی رایت و تبلیغات نباشد، نباید خیلی هزینه کنیم. یک‌سری قوانین مثل کم کردن سهمیه بزرگسالان جای تجدید نظر دارد. الان نزدیک ۶۰، ۷۰ فوتبالیست بیرون مانده‌اند.

دیدگاه‌ها