کد خبر : 1957495 | 23 مرداد 1402 ساعت 19:23 | 77.1K بازدید | 11 دیدگاه

قطعی: سرمربی جدید ایتالیا مشخص شد

سایت گل خبر داد توافق فدراسیون فوتبال ایتالیا با لوچانو اسپالتی قطعی شده و او به زودی به عنوان جانشین روبرتو مانچینی هدایت تیم ملی این کشور را به عهده می‌گیرد.

قطعی: سرمربی جدید ایتالیا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کناره‌گیری غیرمنتظره روبرتو مانچینی از تیم ملی ایتالیا صحبت‌هایی درباره تمایل فدراسیون فوتبال ایتالیا برای استخدام لوچانو اسپالتی، سرمربی فصل گذشته ناپولی، مطرح شده بود.

سایت گل دقایقی پیش اعلام کرد از منابع خود دریافته که بین فدراسیون ایتالیا و اسپالتی توافق کامل صورت گرفته و اسپالتی به زودی رسما به عنوان سرمربی جدید آتزوری اعلام خواهد شد.

این مربی 63ساله فصل گذشته کاری بزرگ کرد و ناپولی را بعد از 33 سال به قهرمانی در سری آ رساند. بعد از این قهرمانی اسپالتی از سمت خود کناره‌گیری کرد و گفت ترجیح می‌دهد مدتی از فوتبال دور باشد و استراحت کند.

در گزارش گل اشاره شده که بعد از توافق فدراسیون ایتالیا با اسپالتی حالا تنها موافقت اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی، باقی مانده چرا که اسپالتی همچنان با این باشگاه قرارداد دارد. اما گل می‌گوید دی‌لورنتیس با انتقال سرمربی فصل گذشته تیمش به تیم ملی ایتالیا مشکلی ندارد و به زودی موافقت خود را به فدراسیون اعلام خواهد کرد.

1909664

روبرتو مانچینی بعد از پنج سال نشستن روی نیمکت ایتالیا در روزهای گذشته از سمت خود کناره‌گیری کرد. گفته می‌شود فدراسیون فوتبال عربستان سعودی در حال مذاکره با مانچینی است تا او را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب کند.

1909663

مانچینی با ایتالیا در یورو 2020 حضور داشت و به قهرمانی رسید اما ناکامی او در صعود به جام جهانی 2022 قطر موجی از انتقادها را علیه آتزوری و مربی‌اش ایجاد کرده بود. شروع ضعیف ایتالیا و مانچینی در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 در نهایت باعث کناره‌گیری او شد.

دیدگاه‌ها