کد خبر : 1957510 | 24 مرداد 1402 ساعت 03:35 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جنجالی ایتالیا دوام نیاورد: باید به انگلیس بروم

نیکولو زانیولو، ستاره سابق رم، در حال فشار آوردن به گالاتاسرای است تا با پیوستنش به استون ویلا موافقت کند.

ستاره جنجالی ایتالیا دوام نیاورد: باید به انگلیس بروم

به گزارش "ورزش سه"، زانیولو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته از رم جدا شد و با قراردادی به ارزش 16.5 میلیون یورو با بند پاداش 13 میلیون یورویی به گالاتاسرای پیوست. 

اظهارات جنجالی او پیش از پیوستن به این باشگاه باعث شده بود که شرایطش در رم و رابطه او با ژوزه مورینیو و هواداران این تیم بسیار بد شود و او روزهای سختی را پیش از حضور در لیگ ترکیه تجربه کرد. 

او که در طول دوران حضورش در گالاتاسرای نمایش خوبی داشت و موفق شد در 12 بازی پنج گل به ثمر برساند، حالا بار دیگر در فکر جدایی است و قصد دارد به لیگ برتر انگلیس ملحق شود. 

1887701

پیش از این گفته می‌شد که چند باشگاه عربستانی و حتی یوونتوس هم خواهان جذب این بازیکن هستند اما حالا پیشنهادی از استون ویلا به دست گالاتاسرای رسیده و حضور در این تیم و تجربه بازی در لیگ برتر باعث شده که او به مدیران باشگاهش برای قبول این پیشنهاد فشار بسیاری بیاورد. 

گفته می‌شود پیشنهاد رسمی استون ویلا برای جذب زانیولو با قراردادی قرضی به ارزش سه میلیون یورو و بند خرید 27 میلیون میلیون یورویی است که هفت میلیون از این مبلغ بر اساس بندهای پاداش در نظر گرفته شده است. 

گالاتاسرای در حال حاضر مشغول ارزیابی این پیشنهاد است و در سه بازی اخیر از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده نکرده تا مانع از مصدومیت احتمالی او در صورت پذیرش احتمالی این پیشنهاد از سوی استون ویلا شود.

دیدگاه‌ها