کد خبر : 1957515 | 23 مرداد 1402 ساعت 20:45 | 71.3K بازدید | 41 دیدگاه

قهرمان سه گل زد، ده گل نزد

ببینید و بترسید: برد جذاب الاتحاد با کریم بنزما

در چارچوب هفته اول لیگ روشن سعودی، الاتحاد با سه گل الرائد را در هم کوبید.

ببینید و بترسید: برد جذاب الاتحاد با کریم بنزما

به گزارش "ورزش سه"، یک نیمه مقاومت میزبان سرخپوش با مجازات شدید یاران کریم بنزما در نیمه دوم همراه شد. شاگردان نونو سانتو که فصل گذشته به عنوان قهرمانی رسیده بودند، از همان ابتدا حملات خود را روی دروازه انجام دادند اما خط دفاعی و دروازه الرائد مانع از گلزنی آنها شد.

ویدئو: 307774

البته تفاوت ویژه الاتحاد نسبت به فصل گذشته، تغییرات شگرف این تیم در ترکیب بود؛ جایی که کریم بنزما، فابینیو، انگولو کانته و... به رومارینیو و عبدالرزاق حمدالله پیوستند تا یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های فوتبال آسیا وارد زمین شود.

در شروع نیمه دوم یک ارسال روی دروازه الرائد با ضربه سر حمدالله همراه شد که دروازه‌بان حریف توپ را دفع کرد و در ادامه هم ضربه مهاجم الاتحاد به کریم بنزما خورد تا ستاره فرانسوی در نقش مدافع الرائد ظاهر شود و در آخر هم حمدالله دروازه خالی را به بیرون زد تا دروازه میزبان همچنان بسته بماند.

1909698

اما مقاومت در دقیقه 58 شکست. جایی که تکل فابینیو توپ را به کریم بنزما رساند و در یک ضد حمله سریع، او پاس را به حمدالله داد و آقای گل عربستان با دریبل دو بازیکن و به سادگی دروازه را گشود.

ویدئو: 307771
1909700

بلافاصله بعد از این گل الرائد فرصت گلزنی داشت اما توپ به تیرک دروازه الاتحاد خورد تا بعد از این فرصت‌سوزی، دوباره این الاتحاد باشد که با ضربه دیدنی ایگور کورونادو در دقیقه 73 به گل بعدی برسد.

1909699

در حالی که پیروزی الاتحاد قطعی به نظر می‌رسید، شلیک انگولو کانته در دقیقه 79 با واکنش دروازه‌بان همراه شد تا ستاره سابق چلسی از گلزنی ناکام بماند اما در ریباند کورونادو توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا گل سوم نیز به ثمر برسد.

1909701

البته الاتحاد در این بازی 17 موقعیت گل داشت و شاید اگر دفاع جانانه مدافعان الرائد نبود، آنها یک برد بزرگتر را به دست می‌آوردند اما در مجموع همین نتیجه و نمایش جذاب، پیام صریح و ترسناکی را به همه تیم‌های عربستانی و رقبای آسیایی فرستاد.

الاتحاد به عنوان قهرمان لیگ عربستان در سید اول قرعه کشی مسابقات آسیایی قرار دارد و ممکن است در لیگ قهرمانان با سپاهان، نساجی یا تراکتور روبرو شود.

دیدگاه‌ها