کد خبر : 1957572 | 24 مرداد 1402 ساعت 05:13 | 34.9K بازدید | 11 دیدگاه

پرسپولیس- حمدالله: دروغ بود، دروغ!

عبدالرزاق دوباره همراه با بنزما به زوج مرگبار تبدیل شده و موفق شد در هفته نخست برای الاتحاد گل بزند.

پرسپولیس- حمدالله: دروغ بود، دروغ!

به گزارش ورزش سه، پس از اینکه سانتو سرمربی پرتغالی الاتحاد با ستاره مراکشی خود به مشکل برخورد و او را در دیدار مقابل الاهلال در جام باشگاه‌های عرب‌ روی سکوها فرستاد. خبرهای مختلفی درخصوص آینده این مهاجم در رسانه‌های عربی مخابره شد و عده زیادی بازگشت به الریان قطر را خیلی محتمل‌تر دانستند.

سعد الحارثی کارشناس عربستانی که به واسطه توئیت‌های جنجالی و اکثرا دروغ در فوتبال غرب آسیا مشهور است، در خبری اعلام کرد که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با مدیر برنامه این بازیکن ارتباط گرفته و حمدالله را برای حضور در لیگ ایران راضی کرده تا پس از چین، قطر ‌و عربستان به یک ‌کشور‌ دیگر ‌آسیایی دیگر مهاجرت کند، خبری که خیلی زود توسط مدیرعامل پرسپولیس رد شد.

1909824

عبدالرزاق پس از جلسه خصوصی با سرمربی تیمش و حل کدورت‌ها، امروز زوج کریم بنزما در نوک پیمان حمله تیمش برابر الرائد بود و در دقیقه ۵۸ پاس گل ستاره مسلمان فرانسوی را به اولین گل الاتحاد در فصل جاری تبدیل کرد. الاتحاد بازی را سه بر صفر پیروز شد و مهم‌تر از آن حضور این ستاره مراکشی در کنار کریم بنزما بود تا رسما شایعات و‌ دروغ‌های مجازی در خصوص حضور او در پرسپولیس و لیگ ایران تکذیب شود.

دیدگاه‌ها