کد خبر : 1957824 | 25 مرداد 1402 ساعت 00:51 | 5.5K بازدید | 16 دیدگاه

فکری: حضور خانم‌ها می‌تواند فوتبالمان را زیباتر کند

فکری می‌گوید اولین بازی خانگی لیگ برتری شمس آذر در قزوین می‌تواند کار را برای هوادار سخت کند.

فکری: حضور خانم‌ها می‌تواند فوتبالمان را زیباتر کند

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری، سرمربی هوادار، پیش از بازی با شمس آذر قزوین گفت: جا دارد بابت اینکه نتوانستیم به دلیل دیر رسیدن به شهر قزوین در کنفرانس شرکت کنیم عذرخواهی کنم، چون همزمان با تمرینمان شد و بعد از تمرین دیگر فرصت نشد خدمت دوستان باشیم. یک تشکر هم می‌کنم بابت همکاری‌ای که باشگاه شمس آذر با هوادار داشتند و زمین و امکاناتی را که می‌خواستیم در اختیارمان گذاشتند. یک تبریک هم به شمس آذر می‌گویم که سال گذشته مقتدر به لیگ برتر صعود کردند. استانی که شاید لازم بود تیم لیگ برتری داشته باشد باتوجه به استعدادهایی که در شهر داشتند. امیدوارم سال‌های سال بتوانند در لیگ برتر باشند.

محمود فکری در خصوص این بازی گفت: اولین بازی خود شمس آذر در لیگ برتر در شهر قزوین است و می‌تواند برایمان سخت باشد. امیدوارم بچه‌های‌مان باتوجه به آمادگی‌ای که دارند با تمام وجودشان بازی کنند‌. از طرف دیگر شمس آذر تیمی است که می‌تواند جزء رقیب‌های ما در جدول باشد و امیدواریم از این بازی حداقل امتیاز را بگیریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم و اگر فرصتی به ما داده شود نیم نگاهی به سه امتیاز داریم.

او در مورد حضور تماشاگران گفت: در مجموع حضور تماشاگران را به فال نیک می‌گیرم. حضور تماشاگران خانم آزاد شده و امیدوارم باعث بشود فوتبالمان زیباتر بشود و شاهد بداخلاقی در تماشاگرها نباشیم. البته بیشترش هم ربط به داخل زمین و مجموعه دو تیم دارد و امیدوارم از طرف دو تیم جو بد روی سکوها نرود و شاهد بازی خوبی از طرف دو تیم باشیم و هر تیمی هم که مستحق امتیاز بود، امتیاز بگیرد.

دیدگاه‌ها