کد خبر : 1957825 | 25 مرداد 1402 ساعت 02:55 | 89.3K بازدید | 43 دیدگاه

آرزوی بزرگ پپ: یکی از این پنج نفر!

با دوری طولانی مدت کوین دی‌بروینه از میادین، منچسترسیتی باید جانشینی برای او پیدا کند.

آرزوی بزرگ پپ: یکی از این پنج نفر!

به گزارش "ورزش سه"، شروع فصل جدید برای پپ گوردیولا و تیمش خوش یمن نبود و کوین دی‌بروینه، ستاره اصلی آن‌ها دچار مصدومتی همسترینگ شد. این موضوع می‌تواند ستاره بلژیکی محبوب پپ را تا ابتدای سال نوی میلادی خانه نشین کند.

دی‌بروینه فصل گذشته روی 42 گل تیمش تاثیر مستقیم داشت. این هافبک 32 ساله توانست 10 گل را به ثمر برساند و 32 پاس گل را برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کند. دوری طولانی مدت این بازیکن ضربه انکار ناپذیری به سیتیزن‌ها خواهد زد. اما پپ فرصت دارد تا پیش از پایان نقل و انتقالات جایگزین هافبک بلژیکی را به خدمت بگیرد.

در حال حاضر 6 بازیکن شانس بالاتری دارند که به عنوان جایگزین دی‌‌بروینه توسط پپ به کار گرفته شوند:

1- لوکاس پاکتا (وستهم): منچسترسیتی پیش از مصدومیت دی‌بروینه به دنبال خرید این هافبک برزیلی بود اما حالا این اتفاق می‌تواند سرعت گفت‌وگوها را افزایش دهد. پاکتا آماری شبیه دی‌بروینه ندارد اما عمکلرد درخشان این بازیکن در دو فصل اخیر نظرات زیادی را به خود جلب کرده است. وستهم پیشنهاد 82 میلیون یورویی سیتی را رد کرده است و منتظر پیشنهاد 105 میلیون یورویی برای این بازیکن است.

1910270

2- یولیان برانت (دورتموند): سیتی و دوتموند در سال‌ها اخیر معاملات زیادی را انجام داده‌اند. ارلینگ هالند، مانوئل آکانجی و سرخیو گومز از نمونه‌های این معاملات هستند. حال ممکن است سیتی به سراغ یکی از هافبک‌های زردپوشان آلمانی برود. یولیان برانت بازیکنی است که توانایی بازی در پست‌های مختلف خط میانی را دارد. این بازیکن فصل گذشته برای تیمش 9 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل داد.

1910274

3- خویچا کواراتسخلیا (ناپولی): تا یک سال پیش کمتر کسی از وجود چنین بازیکنی خبر داشت اما حالا این بازیکن گرجستانی به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های بازار تبدیل شده است. این بازیکن 22 ساله در ناپولی به کوارادونا معروف است و در فصل گذشته توانست 12 گل به ثمر برساند و 10 پاس گل بدهد.

1910275

4- فلورین ویرتز (بایرلورزکوزن): این بازیکن از سال 2020 سر و صدای زیادی به پا کرد و با 17 سال و 16 روز سن، به جوان‌ترین بازیکن لورزکوزن در بوندسلیگا تبدیل شد. این بازیکن در دو فصل اولش 27 گل برای لوروکوزن به ثمر رساند و حتی بعد از مصدومیت زانو، قوی‌تر از قبل برگشته است. این بازیکن جوان ‌می‌تواند یکی از گزینه‌های بلندمدت برای جایگزینی دی‌بروینه باشد.
5- گابریل ویگا (سلتاویگو): این هافبک اسپانیایی در یک سال حضور در سلتاویگو، به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش تبدیل شد. این هافبک توانست 11 بار برای تیمش گلزنی کند و 4 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کند. این بازیکن در حال پیوستن به ناپولی است اما سیتی می‌تواند با ورود لحظه آخری به روند فروش این بازیکن، بند خرید 40 میلیون یورویی او را فعال کند.

1910271

گزینه در دسترس: فیل فودن

این بازیکن انگلیسی می‌تواند تیمش را از خرید یک جایگزین گران‌قیمت بی‌نیاز کند. این بازیکن به دلیل حضور دی‌بروینه مجبور به تغییر پست شد تا به عنوان وینگر برای تیمش بازی کند. اما حالا یک فرصت طلایی برای اثبات شایستگی‌هایش به عنوان یک هافبک بازیساز دارد. خود بازیکن علاقه زیادی به این موضوع نشان داده است و باید منتظر ماند و دید که پپ چه تصمیمی در این رابطه خواهد گرفت.

1910272

سیتی به لحاظ مالی توانایی خریدن تمام گزینه‌های ذکر شده را دارد. اما باید دید که آیا با مصدومیت دی‌بروینه، باشگاه به طور ناگهانی برای خرید یک جایگزین بلند مدت اقدام می‌کند و یا برنامه دیگری در دستور کار پپ و کادر فنی‌اش خواهد بود.

دیدگاه‌ها