کد خبر : 1958057 | 25 مرداد 1402 ساعت 19:58 | 25.7K بازدید | 8 دیدگاه

مورایس به جوانان تیمش اعتماد دارد؛

ترکیب سپاهان مقابل ذوب‌‍ آهن با یک سورپرایز

ژوزه مورایس با یک انتخاب غیرمنتظره تیمش را به مصاف ذوب آهن فرستاده است.

ترکیب سپاهان مقابل ذوب‌‍ آهن با یک سورپرایز

به گزارش "ورزش‌سه"، هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید، که طلایی پوشان اصفهانی با وجود کسب یک پیروزی روحیه بخش 3 بر 1 مقابل تراکتور، با مصدومیت نگران کننده محمد کریمی مواجه شدند و نیلسون جونیور هم از زمین مسابقه اخراج شد، تا کادر فنی حداقل با دو تغییر به دربی برسد و حالا مشخص شده که تغییرات مورایس در ترکیب تیمش بیشتر از این دو تغییر نیست.

در واقع به مانند دیدار برابر تراکتور که مورایس پس از اخراج نیلسون از هادی محمدی استفاده کرد، از محمد حسین نژاد جوان برای پر کردن جای محمد کریمی استفاده کرده که چندان قابل پیش بینی نبود.

سپاهانترکیب سپاهان مقابل ذوب آهن به شرح زیر است:
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

1908018

با این وصف مثل همیشه پیام نیازمند سنگربان تیم خواهد بود که در این مسابقه بازوبند کاپیتانی را هم در روز غیبت محمد کریمی بر بازو دارد. محمدی و دانشگر دو مدافع میانی هستند و چپ و راست تیم هم به رضائیان و زکی پور سپرده شده است.

در خط میانی که شاهد تغییرات معنی داری هستیم، محمد قربانی و حسین‌نژاد جوان بازی خواهند کرد و یک خط جلوتر از آنها رضا اسدی یا فرشاد احمدزاده بازی می‌کند.

درنهایت خط هجومی سه نفره طلایی پوشان با شهریار مغانلو در نوک، رضا اسدی یا فرشاد احمدزاده در پست وینگر چپ و درنهایت با حضور رضا شکاری در پست وینگر چپ آرایش داده شده است.

دیدگاه‌ها