کد خبر : 1958062 | 25 مرداد 1402 ساعت 20:18 | 30.5K بازدید | 21 دیدگاه

وقتی اسم ها برای مورایس بی معنی هستند؛

پدیده جوان گرداننده اصلی سپاهان در دربی اصفهان

هافبک جوان سپاهان اصفهان از ابتدای بازی امروز مقابل ذوب آهن اصفهان در ترکیب تیمش قرار گرفت.

پدیده جوان گرداننده اصلی سپاهان در دربی اصفهان

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و سپاهان در حالی از ساعت 20 شامگاه امروز در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد که ترکیب سپاهان یک سورپرایز ویژه داشت.

ژوزه مورایس مغز متفکر پرتغالی سپاهان تصمیم گرفت محمدجواد حسین نژاد را به عنوان هافبک میانی در ترکیب اصلی قرار دهد. حسین نژاد که عضویت تیم ملی جوانان ایران را در جام ملت های آسیا داشت با تصمیم مورایس به جمع بازیکنان بزرگسال سپاهان اضافه شد تا حالا در کنار اسامی بازیکنانی بزرگ همچون رضا اسدی، میلاد زکی پور؛رامین رضاییان، پیام نیازمند، رضا شکاری و ... قرار گرفته و در دربی اصفهان بازی کند.

1910647

حسین نژاد با قابلیت بازی تکنیکی و همچنین آگاهی محیطی باعث شده تا او در بازی امروز همراه با رضا اسدی بازی تیمش را مهندسی کند و نقشه های مختلف را در زمین اداره کند.

حالا سرمربی پرتغالی سپاهان بار دیگر نشان داد برایش اسم ها هیچ اهمیتی ندارد و قرار نیست تیمی اسم و رسم دار را برای هر بازی انتخاب کند. او در بازی ابتدایی سپاهان مقابل تراکتور هم به ارشیا سرشوق دیگر هافبک جوان سپاهان فرصت بازی داد تا نشان دهد اعتقاد ویژه به بازیکن سازی دارد.

حالا باید دید حسین نژاد به همراه محمد قربانی چه سرنوشتی را برای خود در ادامه راه با سپاهان اصفهان در فصل جاری لیگ برتر رقم می زنند.

دیدگاه‌ها