کد خبر : 1958102 | 25 مرداد 1402 ساعت 22:40 | 90.6K بازدید | 143 دیدگاه

بعضی از بازیکنان تلاش بقیه را بر باد می‌دهند؛

حمله تند ستاره تراکتور به بی‌خیال‌ها

ستاره ریزنقش تراکتور صحبت‌های جنجالی پس از دیدار با پرسپولیس انجام داد.

حمله تند ستاره تراکتور به بی‌خیال‌ها

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده که حضور تعویضی مقابل پرسپولیس داشت، پس از شکست یک بر صفر تراکتور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌هایی داشتیم که البته تیم خوب پرسپولیس هم فرصت‌هایی به وجود آورد ولی ما شانس گل بیشتری کسب کردیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

او ادامه داد: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که دلم برای این هواداران، تیم، امکانات، استادیوم و هزینه‌های که شده، می‌سوزد. حیف است با این همه بازی خوب برنده نشویم ولی باید بگویم که صرفا به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. ما تلاش زیادی برای کسب پیروزی داشتیم ولی متاسفانه نشد نتیجه بگیریم.

این بازیکن در اظهار نظری جنجالی گفت: انگار برای خیلی‌ها برد و باخت تیم مهم نیست و فقط می‌خواهند بازی کنند و بروند. مخاطب من بازیکن خاصی نیست. خودم را هم می‌گویم. یک عده‌ای تمرکز ندارند و تمرکز دیگران را هم بر باد می‌دهند. اتفاقاتی می‌افتد که نباید رخ بدهد.

حسین‌زاده یادآور شد: امکانات باشگاه تراکتور در خیلی از تیم‌های اروپایی نیست. همه چیز فراهم است ولی دل آدم می‌سوزد که برای برخی برد یا باخت تیم اهمیتی ندارد. می‌آیند بازی می‌کنند و در آخر هم خیلی خوشحال و خندان می روند! ما می گوییم قهرمان می شویم ولی قهرمانی به این شکل نیست و با این وضعیت نمی شود برای کسب جام جنگید. باید بیشتر از این تلاش کرد و به فکر تیم بود.

او درباره اینکه دو بازی بزرگ را باختند و برای کسب قهرمانی باید در این مسابقات به برتری برسند، ابراز کرد: برای رسیدن به قهرمانی بازی کوچک یا بزرگ مهم نیست و یک تیم مدعی قهرمانی باید تمام مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذارد، نه اینکه صرفا فوتبال بازی کند و در آخر برود.

این ستاره تراکتور اضافه کرد: از خودم شروع می‌کنم که تازه به تراکتور اضافه شدم، اما باخت تیم برای یک عده اهمیتی ندارد و فشارش هم روی ما می‌افتد. بزرگترهای تیم می‌گویند شما آمدید تا تیم را قهرمان کنید ولی وقتی یکی، دو نفر تلاش می‌کنند و یکی، دو نفر تلاشی انجام نمی‌دهند و رفتار دیگری دارند که نمی‌شود. برای یک عده باخت تیم اهمیتی ندارد.

حسین‌زاده با بیان اینکه تراکتور پتانسیل زیادی دارد و هنوز در هفته دوم بازی‌ها هستیم، اظهار کرد: تا پایان نیم‌فصل که نمی‌شود درباره تیم قهرمان نظر داد ولی من با این موضوع کاری ندارم. صحبت من این است که با این مدل بازی تیم قهرمان نمی‌شود.

1901775

او یادآور شد: واقعا از این همه امکانات و شرایط خوب در تراکتور سورپرایز شدم. همه چیز فراهم است و هزینه زیادی شده، اما برای برخی مهم نیست. دل آدم برای آقای زنوزی به‌عنوان مالک باشگاه می‌سوزد که انقدر هزینه کرده و به ما می‌گوید خیال‌تان بابت همه چیز راحت باشد و شما فوتبال بازی کنید، اما یک سری اتفاقات ناراحت کننده می‌افتد.

این بازیکن در خصوص اینکه در نخستین بازی فصل مقابل سپاهان به‌عنوان مهاجم نوک استفاده شد و پاکو خمس نیز عنوان کرده حسین‌زاده مهاجم نوک تخصصی نیست، گفت: من در هر جایی سرمربی تیم صلاح بداند، بازی کردم و همیشه همینطور بوده است. حتی در شارلروا بلژیک هافبک وسط هم بازی کردم. در اینجا به من گفتند می‌خواهیم تو را در پست مهاجم نوک استفاده کنیم که من گفتم مشکلی نیست و بازی می کنم، اما شاید آن کارایی لازم را نداشته باشم. من تا به حال تک مهاجم بازی نکردم ولی از دستورات سرمربی پیروی خواهم کرد و هرجا نیاز بداند، بازی می‌کنم. فعلا در بازی قبلی مهاجم نوک بودیم و این مسابقه پشت مهاجم. هر جایی بگویند بازی خواهم کرد.

اصلا پشیمان نیستم و خیلی خوشحالم به تیم بزرگی مثل تراکتور پیوستم که این همه تماشاگر خوب با امکانات فوق‌العاده دارد. دو زمین عالی، سالن بدنسازی و همه چیز در اختیار تراکتور است و به جرات یکی از بهترین تیم‌های ایران از نظر امکانات هستیم. خیلی از تیم‌های بزرگ چنین امکاناتی ندارند ولی حداقل نتیجه برای این امکانات، برد و قهرمانی و کسب جام است و باید آن را انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها