کد خبر : 1958116 | 25 مرداد 1402 ساعت 23:20 | 18.6K بازدید | 132 دیدگاه

مشابه با شروع لیگ بیست و دوم؛

سپاهانِ صدرنشین، مدعی جدی قهرمانی

تیم فوتبال سپاهان با درخشش دوباره شهریار مغانلو در برنده شهرآورد اصفهان لقب گرفت.

سپاهانِ صدرنشین، مدعی جدی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موردانتظارترین مسابقات هفته دوم لیگ برتر به شهرآورد اصفهان اختصاص پیدا می‌کرد. جایی که دنبال‌کنندگان لیگ برتر برای تماشای دوباره تیم پرستاره مورایس یک هفته پس از پیروزی درخشان مقابل تراکتور لحظه شماری می کردند و طلایی پوشان دومین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر را دشت کردند.

سپاهان که در بازی گذشته مقابل تراکتور رونمایی باشکوهی از ترکیب اسم و رسم دار خود داشتند، این هفته در فولادشهر به خوبی از پس چالش کمبود بازیکن در خط میانی برآمده و با حسین‌نژاد، سورپرایز مورایس در شهرآورد اصفهان، جای خالی کاپیتان کریمی را پر کردند و با درخشش آقای گل فصل گذشته از سد رقیب همشهری گذشتند.

طلایی‌پوشان که در مقطع مشابه در فصل گذشته نیز با پیروزی برابر استقلال و نساجی، صدرنشین لیگ برتر در پایان هفته دوم لقب گرفته بودند، این فصل نیز با دو پیروزی مقابل تراکتور و ذوب‌آهن، شش امتیازی شده و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به رقیب اصلی در مسیر قهرمانی، در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند.

1910811

رقابت شانه به شانه پرسپولیس و سپاهان که تا در لیگ گذشته تا آخرین هفته ادامه داشت، از همین حالا در لیگ بیست و سوم به راه افتاده و مورایس و تیمش که سال قبل با وجود پیروزی در دیدار برگشت مقابل پرسپولیس در نهایت کورس قهرمانی را واگذار کردند، از همین حالا در اندیشه کسب کامل امتیازات هستند و صدرنشینی زودهنگام این تیم در لیگ برتر نیز موید همین موضوع خواهد بود.

دیدگاه‌ها