کد خبر : 1958139 | 26 مرداد 1402 ساعت 00:22 | 6.5K بازدید | 4 دیدگاه

در السد یا تیمی بهتر با حزباوی هم‌تیمی می‌شوم

باویه: خدا خواست نفت بازی را ببرد

بازیکن جوان فولاد اعتقاد دارد که پیش از گل نخست صنعت نفت، باید خطای هند مهاجم عراقی حریف اعلام می شد.

باویه: خدا خواست نفت بازی را ببرد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت موفق شد در دیداری جذاب و دیدنی و در دربی خوزستان، با نتیجه 2 بر یک از سد فولاد عبور کند. دیداری که با حواشی و جنجال های زیادی همراه بود.

علیرضا باویه که در نیمه دوم به زمین مسابقه رفت، درخصوص این مسابقه گفت: بازی خاصی بود. به هر حال این مسابقه دربی خوزستان است و هر دو تیم برای کسب پیروزی آمده بودند. ضمن اینکه استادیوم جو خوبی داشت و تماشاگران زیادی آمده بودند.

او گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم. در عین ناباوری، دروازه ما باز شد. به هر حال داوران اشتباه می کنند اما امیدوارم کارشناسان گل نخست را چک کنند و ببینند چه اتفاقی رخ داد.

بازیکن جوان فولاد می گوید: اواخر نیمه اول یک بازیکن از تیم ما اخراج شد و تقریبا 70 دقیقه با یک یار کمتر بازی کردیم. می توانستیم در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشانیم، ولی خواست خدا این بود که بازی به سود صنعت نفت تمام شود.

باویه درخصوص تأثیرگذاری روی تک گل تیمش نیز توضیح داد: خوشحالم که اولین پاس گلم را دادم. امیدوارم ادامه دار باشد و از اقای منصوریان تشکر می کنم که به من میدان داد.

وی در مورد اینکه امین حزباوی راهی السد شده و برای این فصل چه هدفی دارد، گفت: من ابتدا برای موفقیت تیمم و سپس برای خودم تمام تلاشم را می کنم. امین نیز هم بازی من بوده و از بچگی با هم بزرگ شده ایم و در فولاد کنار هم بودیم. تمام تلاشم را می کنم را دوباره هم تیمی شویم حالا چه در تیم السد و چه در تیم هایی بهتر از السد.

دیدگاه‌ها