کد خبر : 1958144 | 26 مرداد 1402 ساعت 04:16 | 23.4K بازدید | 20 دیدگاه

ماموریت غیرممکن: یک نفر پنالتی را از رامین گرفت!

رضا اسدی جلوتر از رضاییان و مغانلو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا پنالتی‌زن اول تیمش لقب بگیرد.

ماموریت غیرممکن: یک نفر پنالتی را از رامین گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی در ورزشگاه فولادشهر مقابل رقیب همشهری خود به برتری رسید که گره کور این مسابقه با ضربه رضا اسدی از روی نقطه پنالتی باز شد.

طلایی‌پوشان که در نیمه اول یک بار تیر دروازه ذوب را به لرزه درآورده بودند، با ضربه دقیق رضا اسدی دور از دستان حبیب فرعباسی، دروازه ذوب را گشود تا دومین گل خود با لباس سپاهان در فصل جدید را به ثمر برساند.

1910885

بعد از دمیدن منصوریان در سوت خود به نشانه پنالتی، موضوعی که کمتر کسی انتظار داشت، قرار گرفتن اسدی تازه‌وارد پشت ضربه پنالتی بود. به خصوص که رامین رضاییان و شهریار مغانلو، پنالتی‌زن‌های اول و دوم این تیم در فصل گذشته هم در بازی حضور داشتند اما به نظر می‌رسد این موضوع از پیش برنامه‌ریزی شده و ستاره چندپسته صدرنشین فعلی لیگ برتر، انتخاب اول مورایس برای زدن ضربات پنالتی در فصل پیش رو خواهد بود.

1910869

ستاره‌ای که با حضور در سپاهان وزن ترکیب این تیم را به نسبت فصل گذشته بالاتر برده و می‌تواند با توجه به توانایی بازی در پست‌های مختلف، دست سرمربی را برای اتخاذ ترکیب‌های مختلف بالا ببرد.

هافبکی که پس از بازی در پست مهاجم در فصل گذشته زیر نظر سرمربی اسپانیایی، حالا دیگر چهره خارجی مشهور فوتبال ایران او را در قلب زمین نگه داشته اما عطش این بازیکن برای گلزنی، آمار جالب توجهی در همین ابتدای فصل برای او به ارمغان داشته است و باید دید اسدی با پیوستن به سپاهان می‌تواند در یک معامله دو سر برد سهیم شود یا شرایط در طول فصل برای او متفاوت خواهد شد.

📷عکس‌ها: وحید مومن‌زاده

دیدگاه‌ها