کد خبر : 1958279 | 26 مرداد 1402 ساعت 15:28 | 100.4K بازدید | 148 دیدگاه

پیغام شجاع به تراکتوری‌ها بعد از باخت به پرسپوليس

کاپیتان تراکتور بعد از شکست تیمش مقابل پرسپوليس از هواداران تبریزی خواست تا حامی بزرگ این تیم در روزهای سخت به عنوان مالک اصلی آن باشند.

پیغام شجاع به تراکتوری‌ها بعد از باخت به پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، علیرغم امید بزرگی که هواداران تبریزی به سرنوشت تیم خود در فصل جدید داشتند، قرعه سخت تقابل با سپاهان و پرسپوليس در ابتدای کار علیه آنها شد تا با دو شکست کار‌ را دنبال کنند.

شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش و کاپیتان تراکتور بعد از تجربه دومین شکست این تیم اکنون پیغام مهم و جالبی را خطاب به هواداران تیمش اعلام کرده و گفت:

“با سلام خدمت هواداری عزیز تراکتور
قبل از هر چیز باید ناراحتی خودم و بازیکنای دیگه تیم رو بابت دو بازی اخیر اعلام کنم. از صمیم قلب احساس شما رو هم بابت این شرایط درک می‌کنم ولی صادقانه باید بگم بابت آینده تیم کاملا امیدوار هستیم. تیمی جوون داریم با یک مربی خوب و کاربرد که قطعا بدشانس بودیم از خواسته خودمون تو این هفته‌ها دور شدیم.

از حضورتون و حمایتی که از تیم داشتید قدردانی می‌کنیم و مطمئن باشید همه بازیکنان در کنار هم هستند و هم‌قسم شده‌اند تا به بهترین شکل شان تیم رو در ادامه مسابقات حفظ کنند و پرچم تراکتور رو بار دیگر با افتخار بالا نگه داریم.

امیدوارم شما هم مثل همیشه در کنار تیم باشید و در این روزهای حساس که لیگ قهرمانان رو هم در پیش داریم برای کسب نتیجه کمک‌مون کنید و کنارمون باشید. شک نداریم که نام تراکتور اینقدر براتون مقدس هست که همچنان بالاترین حمایت رو از تیم داشته باشید و ما هم به عنوان بازیکن بیشتر و مسوولیت‌پذیرتر‌ از همیشه تلاش می‌کنیم تا در کنار هم به نتیجه برسیم.

هواداران تراکتور همیشه صاحب اصلی و ابدی این باشگاه هستند و آنها هستند که همیشگی هستند و خواهند بود و مهره اصلی تیم محسوب می‌شوند که در این روزها باید بیشتر از همیشه مراقب تیم محبوب خود باشند. خواهش من و دیگر بازیکنان به عنوان سرباز تراکتور این است که در این روزها بیش از گذشته مراقب حاشیه‌سازی‌ها و تجمع‌ها باشند. پس باز هم در کنار هم می‌جنگیم تا این پرچم پرافتخار در جایگاه بلند خودش قرار بگیره”

دیدگاه‌ها