کد خبر : 1958650 | 28 مرداد 1402 ساعت 07:40 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

خطیبی پای اشتباه جوان‌ها می‌ایستد؛

مدافع پیکان: نترس باشیم، پدیده لیگ می‌شویم!

امیرحسین صدقی می‌گوید برخورد رسول خطیبی با بازیکنان پیکان باعث می‌شود تا آنها بدون استرس وارد مسابقات شوند.

مدافع پیکان: نترس باشیم، پدیده لیگ می‌شویم!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان پس از کسب یک امتیاز از دیدار با نساجی در هفته اول لیگ برتر، در دومین مسابقه خود هم موفق شد گل‌گهر را متوقف کند. امیرحسین صدقی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: هفته قبل گل‌گهر نتیجه خیلی خوبی گرفته بود و ما هم در قائمشهر بازی خوبی به نمایش گذاشته بودیم و حتی می‌توانستیم پیروز شویم، اما نشد و با مساوی وارد هفته دوم شدیم. می‌دانستیم بازی سنگینی خواهیم داشت، اما خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم به گل هم برسیم.

او ادامه داد: بازی بسیار پرفشار و نزدیک بود و اگر به گل می‌رسیدیم، می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم، اما نیمه اول بازی با نتیجه مساوی تمام شد. در نیمه دوم هر دو تیم محتاط‌تر شدند، اما در مجموع ما بازی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم حقمان بود که سه امتیاز را کسب کنیم.

مدافع پیکان در خصوص عملکرد خوب پیکان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: ما یک تیم جوان هستیم و شاید برخی از بازیکنان از نظر اسمی شناخته‌شده نباشند، اما تیم یک‌دستی هستیم و همه به یکدیگر کمک می‌کنیم که هم خودمان را نشان بدهیم و هم از نظر تیمی موفق ظاهر شویم. فکر می‌کنم امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و هفته به هفته جلو می‌رویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

1911795

صدقی درباره جدایی از ذوب‌آهن و انتقال به پیکان گفت: آقا رسول پیش از این در سیاه‌جامگان مربی من بود و با توجه به اینکه شرایط ادامه همکاری با ذوب‌آهن برای من وجود نداشت، تصمیم گرفتم فوتبالم را زیر نظر مربی قدیمی خودم ادامه بدهم که با او راحت هستم. در حال حاضر در پست دفاع آخر بازی می‌کنم که کمتر در آن بازی کرده‌ام، اما تلاش می‌کنم هفته به هفته بهتر شوم و در هر پستی که سرمربی تیم می‌خواهد، خوب عمل کنم.

او سپس به تمجید از رسول خطیبی پرداخت و گفت: همه از کیفیت فنی و اخلاقی آقای خطیبی آگاه هستند. برای ایشان تفاوت ندارد چه کسی وارد زمین شود و هر بازیکنی که بیشتر تلاش کند، بدون توجه به اسم و سابقه‌اش، به او فرصت می‌دهد. در حال حاضر بسیاری از بازیکنان ما سال اول حضورشان در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند، اما آقا رسول به آنها بها می‌دهد و پای اشتباهاتشان می‌ایستد و در مقابل بازیکنان هم از جان و دل مایه برایش می‌گذارند. آقا رسول با بازیکنان رفیق است و به همین دلیل ما بدون استرس وارد مسابقات می‌شویم.

صدقی در پاسخ به اینکه آیا پیکان می‌تواند در فصل جاری خود از میانه جدول جدا کند و به رتبه‌های بالاتر برسد، گفت: اگر به همین روند ادامه بدهیم و نترس بازی کنیم، این اتفاق رخ خواهد داد. شخصیت پیکان نسبت به سال‌های گذاشته متفاوت شده و برای پدیده شدن تلاش می‌کنیم.

بازیکن پیکان در پایان درباره دیدار با صنعت نفت در هفته سوم گفت: بازی با صنعت نفت در حضور هوادارانش خیلی سخت است اما ما هم برنامه‌های خودمان را داریم و می‌رویم که دست پر برگردیم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و اولین پیروزی لیگ را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها