کد خبر : 1958858 | 28 مرداد 1402 ساعت 19:11 | 27.5K بازدید | 15 دیدگاه

اولین بازی خرید لیورپول در آنفیلد، اولین کارت قرمز!

الکیسیس مک‌آلیستر، خرید جدید لیورپول، در نیمه دوم بازی این تیم مقابل بورنموث اخراج شد تا کار لیورپول برای حفظ برتری‌اش دشوار شود.

اولین بازی خرید لیورپول در آنفیلد، اولین کارت قرمز!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در بازی خانگی امروز مقابل بورنموث تا دقیقه 58 با نتیجه 2-1 از حریف پیش افتاده با اخراج یکی از بازیکنانش مواجه شد تا حدود سی دقیقه باقی‌مانده را 10 نفره دنبال کند.

ویدئو: 308283

لیورپول بعد از توقف مقابل چلسی در هفته اول از ساعتی پیش در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد به مصاف بورنموث رفت. لیورپول در دقایق اولیه با اشتباه بد ترنت الکساندر آرنولد دروازه‌اش را باز شده دید تا شوکی زودهنگام به شاگردان کلوپ وارد شود.

اما لوئیس دیاز در نیمه اول کار را به تساوی کشاند و در ادامه محمد صلاح از روی نقطه پنالتی دروازه بورنموث را باز کرد تا لیورپول نیمه اول را با برتری 2-1 خاتمه دهد.

1912120

در نیمه دوم الکسیس مک‌آلیستر که امسال تابستان از برایتون راهی لیورپول شده بود کارت قرمز را مقابل چشمانش دید. در حالیکه بیرون از محوطه جریمه بورنموث توپ به بازیکن این تیم کریستی رسسیده بود مک‌آلیستر با سرعت به او رسید و با کف کفش پای این بازیکن را لگد کرد. بعد از به زمین افتادن کریستی داور بلافاصله مک‌آلیستر را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد و خطای او را بیش از حد خشن تشخیص داد.

1912121

دیدگاه‌ها