کد خبر : 1959184 | 29 مرداد 1402 ساعت 23:09 | 71.3K بازدید | 80 دیدگاه

پاس این گل زیباتر از خودش بود

نجات هنرمندانه بارسا به یاد رونالدینیو (عکس)

پدری در فاصله کمتر از 10 دقیقه به پایان بازی با کادیز موفق به زدن گل برتری بارسلونا شد.

نجات هنرمندانه بارسا به یاد رونالدینیو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از تساوی هفته اول مقابل ختافه امشب در ورزشگاه المپیک لوییس کمپانیس به مصاف کادیز رفت. آبی‌اناری‌ها در شبی که سرمربی خود را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشتند برای رسیدن به پیروزی مشقت بسیاری کشیدند.

شاگران ژاوی هرناندز برای اولین بار در تاریخ لالیگا در ورزشگاه لوییس کمپانیس از حریفشان میزبانی می‌کردند. آنها در نیمه اول هر چه زدند به در بسته خورد تا با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

1912888

بازیکنان بارسا در نیمه دوم چهره خود را تهاجمی‌تر کردند تا هر طور که شده به گل برتری دست پیدا کنند؛ آنها نمی‌خواستند کسب اولین برد را به یک هفته بعدتر موکول کنند.

بعد از ضربه سر خطرناک گاوی در دقیقه 52 که به تیر خورد دیگر موقعیت خاصی روی دروازه مهمان ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 82 روی پاس استثنایی ایلکای گوندوگان و ضربه به موقع پدری بالاخره بارسلونا گل اول را به ثمر رساند.

1912889

ستاره آلمانی بارسلونا خارج از محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس هنرمندانه بیرون پا پدری را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن با یک پرش بلند و ضربه‌ای به موقع دروازه کادیز را باز کند. پاس گوندوگان زیباترین بخش این گل بود و یاد رونالدینیو را در ذهن هواداران بارسا زنده کرد.

دیدگاه‌ها