کد خبر : 1959501 | 31 مرداد 1402 ساعت 09:22 | 34.1K بازدید | 25 دیدگاه

طعنه سنگین ستاره جدید آرسنال به ولخرجی چلسی!

دکلان رایس، ستاره جدید آرسنال، می‌گوید باشگاه چلسی اجازه نداد او گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ برتر بماند.

طعنه سنگین ستاره جدید آرسنال به ولخرجی چلسی!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال از مدت‌ها قبل مذاکرات برای جذاب رایس را با مدیران وستهم آغاز کرده بود، اما روند انجام این انتقال کمی طولانی شد. 

این باشگاه حاضر نبود این بازیکن را با قیمتی کمتر از آنچه مدنظرش بود به فروش برساند و تلاش مدیران آرسنال برای متقاعد کردن آنها هم جواب نداد تا بالاخره مجبور به کوتاه آمدن برابر خواسته وستهم شوند.

این ستاره انگلیسی در نهایت با قراردادی به ارزش 112 میلیون یورو به آرسنال پیوست تا بالاتر از جک گریلیش به گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال انگلیس تبدیل شود، اما این مقام را برای مدتی کوتاه در اختیار داشت. 

1913470

چلسی که در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر و پس از انتقال مالکیت به تاد بولی و شرکایش بار دیگر خریدهای نجومی را از سر گرفته است، خیلی زود با جذب مویزس کایسدو در قراردادی به ارزش بیش از 120 میلیون یورو این جایگاه را از او گرفت. 

رایس پس از پایان بازی شب گذشته و پیروزی برابر کریستال پالاس به چلسی و کایسدو طعنه جالبی زد و در این باره به اسکای اسپورت گفت: «من این افتخار را فقط دو هفته روی دیوار اتاقم داشتم! پس از آن خیلی زود پایین آمد!»

کایسدو در اولین حضورش برای چلسی نمایشی فاجعه‌بار داشت و در همان دقایق محدود پنالتی‌ای را به حریف تقدیم کرد تا شکست تیمش برابر وستهم حتمی شود.

دیدگاه‌ها