کد خبر : 1959542 | 31 مرداد 1402 ساعت 12:54 | 39K بازدید | 16 دیدگاه

شایعه جدی شد: ستاره آرسنال جانشین میلیتائو!

واکنش میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به احتمالی جدایی گابریل به شایعه پیوستن او به رئال مادرید دامن زده است.

شایعه جدی شد: ستاره آرسنال جانشین میلیتائو!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت میلیتائو در اولین دیدار فصل جدید لالیگا ضربه سنگینی برای رئال مادرید بود که پیش از این تیبو کورتوا را هم به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده بود.

گفته می‌‎شد که آنها به دنبال جانشینی برای این بازیکن نخواهند بود، اما رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی در چند روز اخیر از تماس مدیران این باشگاه با آرسنال برای بررسی شرایط جذب گابریل خبر داده بودند. 

این مدافع برزیلی از زمان پیوستنش از لیل به آرسنال در تابستان 2020 همیشه در بین بازیکنان اصلی و موثر این تیم بوده، اما در دو هفته ابتدایی فصل جدید از ترکیب اصلی کنار گذاشته شده است. 

1808059

خبرنگاران پس از پیروزی شب گذشته آرسنال برابر کریستال پالاس درباره شرایط این بازیکن از آرتتا پرسیدند اما او بدون اشاره به احتمال جدایی گفت: «مسئله دیدارهایی است که شرایط خاص خودش را دارد و انتظاراتی است که من دارم. اینکه چطور باید دفاع و حمله کنیم و باوری که داریم مهم‌ترین موضوع است.

او در هر دو بازی به میدان رفته و به دلایل متفاوتی به ما در کسب پیروزی کمک کرده است. او واقعا بازیکن خوبی است. همیشه می‌تواند محوطه جریمه را از آن خود کند و در دیدارهای بسیاری به میدان خواهد رفت.»

وقتی خبرنگاران بار دیگر روی احتمال پیوستن گابریل به رئال مادرید تاکید کردند، آرتتا صرفا سری تکان داد و حاضر نشد به این سوال پاسخ دهد که باعث شده شایعه جدایی این بازیکن بیش از پیش جدی شود.

دیدگاه‌ها