کد خبر : 1959593 | 31 مرداد 1402 ساعت 17:49 | 19.1K بازدید | 11 دیدگاه

کاپیتان آرسنال پشت میکل آرتتا درآمد!

کاپیتان آرسنال به اخراج هم‌تیمی‌اش تومیاسو در دیدار دیشب مقابل کریستال پالاس انتقاد کرد ولی گفت آرسنالی‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه به قوانین جدید داوری در لیگ برتر عادت کنند.

کاپیتان آرسنال پشت میکل آرتتا درآمد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در هفته دوم لیگ برتر به مصاف کریستال پالاس رفت و با تک‌گلی که توسط کاپیتانش مارتین اودگارد از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد.

گل اودگارد در نیمه دوم برای آرسنال به ثمر رسید ولی توپچی‌ها در این نیمه شاهد اخراج ستاره ژاپنی‌شان تاکهیرو تومیاسو بودند و 10 نفره در مقابل کریستال پالاس دقایقی دشوار را سپری کرده و پیروزی‌شان را با چنگ و دندان حفظ کردند.

1913754

تومیاسو دو کارت زرد به فاصله 7 دقیقه دریافت کرد و کاپیتان آرسنال امروز گفت از اخراج شدن هم‌تیمی ژاپنی‌اش متعجب شده است. تومیاسو کارت زرد اول را به خاطر اتلاف وقت دریافت کرد و سپس به دلیل خطایی که روی بازیکن حریف مرتکب شد با کارت زرد دوم جریمه شد. البته اودگارد می‌گوید بازیکنان آرسنال چاره‌ای ندارند و باید به قوانین جدید داوری در لیگ برتر عادت کنند.

اودگارد در این باره گفت: "نمی‌دانم با قوانین جدید کار سخت‌تر می‌شود یا نه ولی این قوانین جدید اعمال می‌شود و ما چاره‌ای نداریم جز اینکه به آنها عادت کنیم."

از جمله تغییرات جدید در قوانین لیگ برتر سخت‌گیری نسبت به تلف کردن وقت است. میکل آرتتا هم بعد از بازی با انتقاد از این سخت‌گیری‌ها گفته بود از این به بعد باید بازی‌ها را با کرونومتر دنبال کند.

1913750

کاپیتان آرسنال امروز نظری شبیه به سرمربی‌اش اظهار کرد و گفت: "کارت زرد اولی که به تومیاسو داده شد خیلی سخت‌گیرانه بود. بازیکنی کنارش نبود که بخواهد توپ را به او بدهد. همانطور که گفتم با این قوانین جدید کار سخت شده ولی باید به آنها عادت کنیم. حالا داورها خیلی راحت‌تر از قبل کارت می‌دهند. همه باید محتاط باشیم و این درباره خودم هم صادق است."

دیدگاه‌ها