کد خبر : 1959595 | 31 مرداد 1402 ساعت 18:05 | 38.7K بازدید | 52 دیدگاه

باید شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم؛

منصوریان: آنها مقابل استقلال فوق‌العاده بودند

سرمربی فولاد ابراز امیدواری کرد بتوانند فردا مقابل ملوان نتیجه بگیرند.

منصوریان: آنها مقابل استقلال فوق‌العاده بودند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار خارج از خانه فولاد خوزستان مقابل ملوان انزلی عنوان کرد: لذت بسیار خوبی از استان گیلان و مخصوصا شهر انزلی می‌بریم. روبه‌روی دریا هستیم و از حضور در انزلی خوشحالیم. شهری که شاید قدمت فوتبالی آن کمتر از تهران نیست. شهر زنده یاد سیروس قایقران، آقایان صالح نیا، حاج غفور جهانی و دیگر دوستان بسیار خوبی که در انزلی دارم.

او یادآور شد: خسته نباشید ویژه به پژمان (نوری) عزیز و مازیار (زارع) عزیز دارم که واقعا پارسال زحمت کشیدند و فردا هم روبه‌روی آقا مهدی تارتار هستیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: تنها چیزی که ذهنم را مشغول کرده، چمنی است که سال گذشته خیلی از آن تعریف کردند و همه نسبت به آن اذعان داشتند ولی ظاهرا الان چمن خوبی در ورزشگاه نیست. امیدوارم در دو هفته گذشته نسبت به ترمیم چمن اقدام کرده باشند.

منصوریان اضافه کرد: عملکرد ملوان مقابل استقلال را آنالیز کردیم که فوق‌العاده نمایش خوبی داشتند و در هفته اول نیز عملکرد قابل قبولی ارائه دادند. ما هم در شرایطی هستیم که باید در جدول وضعیت بهتری پیدا کنیم و هواداران خوبمان را از وضعیت جدول راضی نگه داریم.

او تاکید کرد: به دور از هر نتیجه‌ای امیدوارم هواداران بهترین بازی را ببینند و فکر می‌کنم با آب و هوای انزلی در مسابقه فردا، روز بسیار مطبوع و خوبی است و امیدوارم مثل هوای امروز و فردا، مسابقه ما هم همین قدر زیبا باشد.

دیدگاه‌ها