کد خبر : 1959819 | 01 شهریور 1402 ساعت 15:10 | 31.4K بازدید | 20 دیدگاه

گزارش مارکا

حمله بلینگام به رکورد درخشان ستاره هلندی

جود بلینگام با زدن یک گل در بازی پیش رو برابر سلتا می تواند به رکورد وسلی اسنایدر در رئال مادرید برسد.

حمله بلینگام به رکورد درخشان ستاره هلندی

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام جذابیت بزرگ رئال مادرید در شروع فصل است. مرد انگلیسی فراتر از همه انتظارات بوده و به مهره تعیین کننده رئال مادرید تبدیل شده است. علاوه بر اهمیتی که درون تیم دارد، با سه گل در دو بازی بهترین گلزن تیمش نیز بوده است.

1912389

اولین گام‌های او در این باشگاه مشابه قدم‌های وسلی اسنایدر هلندی است، با این تفاوت که ستاره هلندی سابق توانست در سومین بازی خود برای رئال گل چهارمش را نیز به ثمر برساند. آیا بلینگام جمعه در زمین سلتا با او برابری می‌کند؟

1914301

در تابستان 2007، رئال مادرید وسلی اسنایدر، بازیکن آژاکس، را به خدمت گرفت. او 23 ساله بود و به تازگی رکوردهای بسیار خوبی را با آژاکس به ثبت رسانده بود. در فصل 07-2006 اسنایدر برای آژاکس 22 گل به ثمر رساند و 13 پاس گل داد تا رئال با پرداخت 27 میلیون یورو او را برای تقویت خط میانی اش به خدمت بگیرد.

حقیقت این است که تعداد کمی از خریدهای رئال مادرید شروعی تا این حد درخشان داشته‌اند. او در اولین بازی خود در لیگ گلی را به ثمر رساند که باعث پیروزی تیم مقابل اتلتیکو مادرید شد. هفته بعد، او توانست دو گل در جریان دیدار برابر ویارئال به ثمر برساند، جایی که رئال 5-0 پیروز شد. اسنایدر هت تریک خود را با گلزنی مقابل آلمریا تکمیل می‌کرد، تا چهارمین گل خود را در سه بازی به ثمر برساند. او رقابت‌های لیگ را در نهایت با 9 گل به پایان می‌رساند و کمک کرد رئال قهرمان لالیگا شود.

1914302

همه منتظر بازی بلینگام برابر سلتا هستند. او که دو گل به آلمریا و یک گل به بیلبائو زده، با زدن یک گل به سلتا با شروع خوب اسنایدر برابری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها