کد خبر : 1960003 | 02 شهریور 1402 ساعت 01:17 | 8.1K بازدید | 24 دیدگاه

دو پنالتی برای ما نگرفتند؛

مربی صنعت نفت: مستحق کسب سه امتیاز بودیم

مربی صنعت نفت معتقد است این تیم استحقاق پیروزی برابر پیکان را داشته است.

مربی صنعت نفت: مستحق کسب سه امتیاز بودیم

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی یک بر یک نفت آبادان برابر پیکان در هفته سوم لیگ برتر، بهروز مکوندی به جای عبدالله ویسی در نشست خبری حاضر شد و گفت: همان‌طور که آقای ویسی دستور دادند از همه شما عذرخواهی می‌کنم؛ فشاری که ما امروز در طول بازی تحمل کردیم، بسیار نامساعد بود و ایشان به همین دلیل نتوانست در نشست حاضر شود و عذرخواهی کردند. من هم از طرف آقای ویسی و باشگاه نفت از همه شما عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم همیشه بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که حال خوشی داشته باشیم.

مربی نفت درباره پلن B این تیم برای دیدار برابر پیکان گفت: اگر بازی را خوب بررسی کرده باشید، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم، ولی نتوانستیم از راه‌های مختلفی که به دست آوردیم، به گل دست پیدا کنیم. اگر امروز یک امتیاز گرفتیم، این یک امتیاز بیشتر از سه امتیاز برایمان ارزش دارد و این موضوع را هم مدیون حمایت بی‌دریغ تماشاگران هستیم که تا آخرین دقیقه تیم را حمایت کردند و تیم را به جلو آوردند و توانستیم به چیزی که استحقاق بیشتر از آن را داشتیم، برسیم. فوتبال است و همان‌طور که در یک بازی توپ وارد دروازه نمی‌شود، در یک مسابقه ممکن است برعکس شود و شما شرایط مساعدی نداشته باشی و پیروز شوی. فکر می‌کنم امروز لیاقت ما خیلی بیشتر از تساوی بود.

مکوندی در واکنش به اینکه تعویض‌های صنعت نفت تاثیرگذار نبودند، عنوان کرد: از دقیقه ۱۰ آقای آلبوغبیش احساس مصدومیت کرد و پزشک وارد زمین شد و از همان ابتدا قصد تعویض ایشان را داشتیم‌، اما از طریق آقای ریکانی به نیمکت اعلام شد که می‌تواند ادامه بدهد. ایشان تلاش کرد و به کارش ادامه داد و ما هم از او ممنونیم. ولی اجتناب‌ناپذیر بود و مشکل پزشکی باعث شد ما دست به تعویض بزنیم.

او درباره وضعیت محمد اهل شاخه توضیح داد: ایشان با ما تمرین می‌کنند و آقای ویسی و پزشکان تیم باید نظرات خودشان اعلام کنند و باشگاه بررسی کنند تا تصمیم‌گیری نهایی صورت بگیرد.

مکوندی در خصوص عملکرد داور مسابقه گفت: قطعا ما روی یکی دو صحنه اعتقاد داریم که پنالتی صورت گرفته، اما داور هم ممکن است مثل ما اشتباه کند. در هر صورت همه چیز را به کمیته داوران می‌سپاریم و از طریق باشگاه و مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم. پس از هر بازی کارشناسان داوری بررسی می‌کنند و اگر اشتباهی صورت گرفته باشد که تیم متضرر شده باشد، باشگاه اقدام می‌کند. انتظار داریم که کمیته داوران برخورد کند، البته نه برخورد قهری. به هر حال تا زمانی که از سیستم VAR استفاده نشود، اجتناب‌ناپذیر است.

دیدگاه‌ها