کد خبر : 1960075 | 02 شهریور 1402 ساعت 13:17 | 44K بازدید | 48 دیدگاه

چالش زیباترین دونده جهان برای هالند: بیا مسابقه!

آلیسا اشمیت، دونده آلمانی که لقب زیباترین ورزشکار جهان را دارد، از ارلینگ هالند دعوت کرده با او مسابقه دهد.

چالش زیباترین دونده جهان برای هالند: بیا مسابقه!

به گزارش "ورزش سه"، هالند فصل گذشته موفق شد رکورد سرعت 22.5 مایل بر ساعت را در ترکیب منچسترسیتی  به ثبت برساند که رکورد بسیار خوبی بود. 

او یکی از مهره‌های کلیدی پپ گواردیولا برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بود که این تیم سال‌ها برای به دست آوردنش تلاش کرده بود و بالاخره به رویایی‌ترین شکل ممکن و با فتح سه‌گانه موفق به انجام این کار شد. 

اشمیت هم در سال 2023 در مسابقات قهرمانی بوداپست حضور داشته و موفق شد رکورد میانگین 17 مایل بر ساعت را در دوی 400 متر به ثبت برساند تا توجه بسیاری را به خود جلب کند. 

1914827

این دونده 24 ساله آلمانی که بسیاری او را زیباترین ورزشکار جهان می‌دانند و 4.3 میلیون دنبال کننده هم در اینستاگرام دارد معتقد است که می‌تواند در یک مسابقه دو از سد هالند عبور کند. 

او در این باره به Dagbladet گفت: «این احتمال وجود دارد که بتوانم هالند را در مسابقه شکست دهم. فکر می‌کنم این کار را در دوی 400 متر انجام دهم. بله. شاید در دوی 200 متر کمی برای من دشوارتر باشد. 

اما بسیار خوشحال خواهم شد اگر چنین مسابقه‌ای با هم بدهیم. مطمئن نیستم که ممکن باشد، باید از او سوال کنم. اما من همیشه برای مسابقه آماده هستم. بنابراین باید بگویم هالند، اگر برای مسابقه آماده هستی، من خوشحال می‌شوم. بیا ببینیم کی سریع‌تر است!»

دیدگاه‌ها