کد خبر : 1960236 | 02 شهریور 1402 ساعت 22:56 | 17.1K بازدید | 11 دیدگاه

گفت‌وگوی جالب با ستاره بایرن: غذای ایتالیایی بهتر است!

ماتیاس دلیخت، مدافع بایرن‌مونیخ، از شرایط این تیم رضایت دارد، اما غذای ایتالیایی را به غذای آلمانی ترجیح می‌دهد.

گفت‌وگوی جالب با ستاره بایرن: غذای ایتالیایی بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس دلیخت در تابستان گذشته با جدایی از یوونتوس به تیم بایرن مونیخ پیوست.

او از اولین فصل حضور در این باشگاه که به قهرمانی بوندس‌لیگا منجر شد، خوشحال است. مدافع سابق آژاکس امیدوار است او و همبازیانش در فصل جدید عناوین بیشتری نسبت به فصل گذشته کسب کنند.

ماتیاس دلیخت در پادکست اف سی بایرن درباره حضور در این باشگاه گفت: "خیلی خوب در مونیخ مستقر شده‌ام. این دومین فصل من است و فکر می‌کنم فصل اول خیلی خوب پیش رفت. از نظر فوتبالی واقعاً احساس خوبی داشتم و همین‌طور در خارج از زمین هم خیلی خوب بود. شهر واقعاً خوب است، مردم صمیمی هستند. فکر می‌کنم اینجا خوشحالیم."

بولت پرسپولیسمونیخ شبیه آمستردام است

همه چیز بهتر از حد انتظار پیش می‌رود. احساس می‌کنم همه چیز به نوعی جریان است، به راحتی پیش می‌رود، فکر می‌کنم مونیخ کمی شبیه آمستردام است. احساس می‌کنم آمدن به این باشگاه و اقامت در آن آسان بود.

1915129

بولت پرسپولیسرهبری در بایرن مونیخ

فکر می‌کنم اگر یک مدافع میانی هستید، همیشه باید این مسئولیت را بپذیرید، زیرا دید کاملی از زمین دارید. بنابراین مهم است که به هم‌تیمی‌های خود کمک کنید. یک مدافع میانی همیشه باید چنین مسئولیتی را بپذیرد.

بولت پرسپولیسبهترین چیز در مورد آلمان چیست؟

بایرن مونیخ‌. آلمان کشور خوبی است، طبیعت خوبی دارد، مردم رفتار صمیمانه‌ای دارند. باید صادقانه بگویم که غذای ایتالیایی بهتر بود. فرهنگ اینجا را درک می‌کنم، برای من آلمان کشور خوبی است که کمی شبیه هلند است. من اینجا خوشحالم.

بولت پرسپولیسعناوین احتمالی این فصل بایرن مونیخ

گفتن چنین چیزی همیشه دشوار است. هرگز نمی‌توان در شروع فصل گفت که در پایان چه می‌شود. فکر می‌کنم مهم این است که ما سعی می‌کنیم در هر بازی پیشرفت کنیم و مطمئن شویم که در پایان فصل همچنان انرژی و تمرکز زیادی داریم. فکر می‌کنم که ما هر سال اهداف یکسانی داریم و آن برد هر چه بیشتر بازی‌ها و عناوین بیشتر است. امیدوارم بتوانیم بهتر از فصل گذشته کار کنیم.

دیدگاه‌ها