کد خبر : 1961065 | 06 شهریور 1402 ساعت 12:38 | 10.7K بازدید | 20 دیدگاه

طهماسبی: استقلال برای رقابت نیاز به تقویت دارد

بهمن طهماسبی حضور یک بازیکن خلاق را اولویت اصلی استقلال دانست و نسبت به شرایط استقلال گفت‌وگویی انجام داد.

طهماسبی: استقلال برای رقابت نیاز به تقویت دارد

به گزارش "ورزش سه"، بهمن طهماسبی، مهاجم اسبق استقلال، عملکرد نکونام در تیم استقلال را تاکنون مثبت ارزیابی کرد و اعلام کرد که او برای ادامه رقابت به ابزار بیشتری نیاز دارد.

طهماسبی در گفت‌وگویی که با خبرنگار ورزش سه داشت پیرامون نقل و انتقالات، شرایط فنی و عملکرد نکونام در استقلال به گفت‌وگو پرداخت که در ادامه می‌خوانید:

طهماسبی در مورد عملکرد خط حمله استقلال گفت: ارسلان در بازی سپاهان موقعیت‌های خوبی داشت که از دست داد، اما بازیکن پرتلاشی است. استقلال به یک بازیکن گلزن تمام عیار هم نیاز دارد. ارسلان بیشتر بازیکن انرژیک است که روی دفاع حریف پرس می‌کند. او و آرمان رمضانی به همراه پیمان بابایی داشته‌های استقلال برای مهاجم هدف هستند و ارسلان باید شرایط را برای خودش طوری پیش ببرد که توان و تمرکز لازم برای زدن ضربات آخر و گلزنی را داشته باشد. باید در طول مسابقه انرژی خود را کنترل کند. به اعتقاد من استقلال به یک بازیکن بازی‌ساز نیاز دارد،حضور چنین بازیکنی می‌تواند روی مهاجمان استقلال تاثیر مثبت بگذارد. در کنار بازی‌ساز استقلال به یک مهاجم زهردار هم نیاز دارد.

او در ادامه نسبت به شرایط خط دفاعی استقلال اظهار داشت: از نظر من خط دفاعی استقلال هنوز جای کار دارد. نکونام باید روی خط دفاعی بیشتر کار کند. هماهنگی سهرابیان و مرادمند می‌توانست شرایط دفاعی استقلال را مطمئن‌تر کند، اما حالا نکونام باید بیشتر روی خط دفاعی کار کند تا هماهنگی بیشتری ایجاد شود. دفاع استقلال در حال حاضر شرایط مطمئنی ندارد. در دیدار مقابل سپاهان عملکرد قابل قبولی داشتند که ادامه این روند و تمرینات بیشتر می‌تواند شرایط را بهبود ببخشد.

طهماسبی با اشاره به فصل نقل و انتقالات گفت: استقلال نیاز به تقویت دارد. مدیرعامل باید ابزار لازم را برای جواد نکونام فراهم کند. بعد از بازی با ملوان و صنعت نفت منتظر بازی با سپاهان بودم تا عیار تیم مشخص شود. با اینکه مقابل سپاهان خوب بازی کردیم، اما این تیم باید تقویت شود. این استقلال اگر تقویت شود می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. با این تیم جواد را نباید تحت فشار قرار داد و باید ابزار بیشتری در اختیار او قرار دهند. با این شرایط نکونام کار مدیریتی خوبی روی تیم انجام داده است و استقلال را بین مدعیان حفظ کرده است و شخصیت تیمی استقلال را نگه داشته است.

طهماسبی نسبت به عدم پیوستن بازیکنان مدنظر نکونام به استقلال گفت: استقلال برای رسیدن به گل باید چاره‌ای پیدا کند. ضعف نبود یک هافبک خلاق در این تیم دیده می‌شود، نمی‌دانم چرا فقط استقلال قدرت جذب بازیکن ندارد و نمی‌تواند بازیکنان مورد نظر سرمربی را جذب کند. این تیم در بسیاری از پست‌ها از کمبود بازیکن رنج می‌برد.

او در انتها در مورد دیدار با استقلال خوزستان گفت: متاسفانه تیم خوزستانی هم شرایط خوبی ندارد و یارگیری خوبی در نقل و انتقالات نداشته. به نظر من استقلال کار سختی مقابلشان ندارد و می‌تواند 3 امتیاز مسابقه را کسب کند.

دیدگاه‌ها