کد خبر : 1961156 | 06 شهریور 1402 ساعت 19:09 | 14.7K بازدید | 5 دیدگاه

او فوروارد مدنظر هواداران است؛

رحمتی: حاضر نیستیم علا عباس را از دست بدهیم

سرمربی نساجی به درخواست فسخ علا عباس واکنش نشان داد.

رحمتی: حاضر نیستیم علا عباس را از دست بدهیم

به گزارش ورزش سه، ساعاتی قبل رسانه‌های عراقی از درخواست فسخ علا عباس با باشگاه نساجی خبر دادند و البته اعلام کردند این باشگاه با درخواست بازیکن عراقی مخالفت کرده و حاضر به موافقت با درخواست این بازیکن نیستند.

این موضوع واکنش مهدی رحمتی را به دنبال داشت و سرمربی نساجی در نشست خبری امروز خود در این باره گفت: من اطلاعی ندارم ولی بازیکنی که ما به تیم‌مان اضافه کردیم، با شناخت کامل اضافه کرده‌ایم. علا فوروارد خیلی خوبی است و من اصلا حاضر نیستم این بازیکن را از دست بدهم. با توجه به اینکه این بازیکن، ۹ بازی هم در‌ جام باشگاه‌های آسیا کرده و ۷ گل زده، سابقه و آمار خیلی خوبی هم در این رقابت‌ها دارد.

1916967

او ادامه‌ داد: من در جریان این خبر نیستم اما شنیده بودم که باشگاه الزورا پیگیر است. یکی از فورواردهای باشگاه الزورا هم به صنعت نفت رفته و یکی هم ما گرفتیم و حالا به دنبال این است که رایزنی کند و یکی از آنها را برگرداند.

سرمربی نساجی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره عملکرد علا عباس عنوان کرد: هر طور هم حساب کنید، علا بازیکن تیم ملی عراق بوده و سن و سالی هم ندارد و در بازی رو در رو به تیم ملی خودمان هم گل زده است. او بازیکن قابلی است اما زمان می‌برد تا یک بازیکن خارجی در کشوری جا بیفتد و کارایی لازم را داشته باشد. ما پارسال تجربه این را هم داشتیم و از هفته دهم به بعد بازیکنان خارجی‌مان راه افتادند. مطمئنا علا در آینده به تیم ما کمک خواهد کرد؛ او فوروارد مدنظر هواداران است و گلزن است و ضربه توپش خیلی خوب است.

دیدگاه‌ها