کد خبر : 1961173 | 06 شهریور 1402 ساعت 20:04 | 26.9K بازدید | 24 دیدگاه

مانچینی با این انتخاب باید به جهنم برود!

رئیس تیم فوتبال کشیشان ایتالیا معتقد است که مانچینی به خاطر خیانتش لایق جهنم است!

مانچینی با این انتخاب باید به جهنم برود!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی ممکن است به شوخی گفته باشد وقتی ایتالیا را ترک کرده و سرمربی عربستان سعودی شده با او «مانند یک قاتل زنجیره‌ای» رفتار شده است، اما رئیس تیم فوتبال کشیشان ایتالیا تقریبا حرف مشابهی را زده است.
این مربی تاکتیکی در سال 2018 هدایت آتزوری را برعهده گرفت و قهرمان یورو 2020 شد، اما پس از ناکامی او در راهیابی به جام جهانی 2022 قطر، اوضاع برای او بد پیش رفت. تنش‌هایی با فدراسیون و تغییراتی در کادر فنی‌اش وجود داشت که از آن راضی نبود و در نهایت به استعفای او در اواسط آگوست منجر شد. تنها چند هفته بعد از این استعفا، او قراردادی چهار ساله به عنوان سرمربی جدید تیم ملی عربستان امضا کرد.
مانچینی در گفتگو با ایتااسپورت پرس گفته است که به خاطر این تصمیم با او "مانند یک قاتل زنجیره‌ای رفتار می‌شود"
این اظهارنظر اغراق آمیز به نظر می‌رسد، اما رفتارهای تند از هر طرفی به سوی او سرازیر می‌شوند.

1916997

شهردار پسارو، شهر زادگاه مانچینی، درخواست رسمی برای برداشتن مجسمه او به عنوان یکی از نمادهای گردشگری شهر را ارسال کرده است. حتی بدتر از این، حرف‌های دون جردن کورالیا، رئیس باشگاه کشیشان است: "اگر بخواهم مانچینی را در سطح انسانی قضاوت کنم، می‌توانم بگویم که آدم خوبی نیست. چطور می‌تواند دیگر پا در ایتالیا بگذارد؟ او همیشه به عنوان مردی که به کشورش خیانت کرده است مورد قضاوت قرار می‌گیرد. دانته او را به جهنم می‌فرستاد."
او به شعر حماسی کمدی الهی نوشته دانته افسانه‌ای درباره سطوح نه گانه جهنم اشاره می‌کند.
"اگر این انتخاب صرفاً برای پول بوده است او باید بداند که نمی‌تواند همه چیز را باهم داشته باشد. شما باید به عنوان یک مسیحی از این همه پول تعجب کنید و آن را رد کنید. کسی که به جنبه انسانی ماجرا فکر کند همچین چیزی را قبول نمی‌کند."

دیدگاه‌ها