کد خبر : 1961390 | 07 شهریور 1402 ساعت 14:14 | 62.9K بازدید | 45 دیدگاه

نکونام را دوست دارم اما ....

دقیقی: خطیر بدون هماهنگی جواد کاری نکرد

سرمربی شمس آذر به ادعای جواد نکونام در خصوص جدایی سینا سعیدی‌فر واکنش نشان داد.

دقیقی: خطیر بدون هماهنگی جواد کاری نکرد

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان از جدایی سینا سعیدی‌فر گلایه کرد و مدعی شد باشگاه استقلال بدون رضایت او با جدایی این بازیکن موافقت کرده است و همین موضوع باعث شده تا استقلال دچار مشکل شود.

سرمربی استقلال در این باره گفت: «سینا سعیدی‌فر را من تأیید و تأکید کردم در استقلال بماند. هیچ تیمی در دنیا وجود ندارد که با دو گلر تمرین کند. گلر سوم ما بهزاد غلامپور هست، گلر خوبی هم هست فقط یک ذره ناآماده است! ما دو دروازه‌بان درجه یک داریم، ولی وقتی لیست‌ها تغییر کرد ما مجبور شدیم علیرضا رضایی را کنار بگذاریم و خالدآبادی را با توجه به اینکه زیر ۲۳ سال بود، جذب و تأکید کردیم که سینا سعیدی‌فر را می‌خواهیم، ولی یک روز دیدیم که رضایت‌نامه این بازیکن و فسخش را دادند و گفتند خداحافظ.»

1882825

نکونام همچنین گفت: «به آنها گفتم که لیست را می‌توانید جابه‌جا کنید، ولی نمی‌توانید فسخ یک بازیکن را بدون اجازه من بدهید. به ما گفتند که یک دروازه‌بان بگیرم و من هم گفتم که شما یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال خوب در حد سینا سعیدی‌فر برای من بگیرید، من از شما تشکر و قدردانی هم می‌کنم. بعد به ما گفتند که بازیکن بخریم، به آنها گفتم ما پول نداریم چطور بازیکن بخریم.»

این ادعای جواد نکونام واکنش سرمربی شمس آذر را به دنبال داشت و او که شب گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر بود، با تمجید از مدیرعامل باشگاه استقلال گفت بعید است خطیر بدون رضایت سرمربی رضایت‌نامه بازیکنی را صادر کرده باشد.

سعید دقیقی در گفتگوی خود اظهار داشت: من خیلی به آقای نکونام علاقه دارم اما می‌دانم آقای خطیر کجا درس خوانده و چه سوادی دارد؛ ایشان هم سواد بین‌المللی فوتبالی دارد و هم سواد آکادمیک فوتبالی و فکر نمی‌کنم بدون هماهنگی چنین تصمیمی گرفته باشند.

1913950

او با تمجید از سعیدی‌فر ادامه داد: اعتقاد دارم اگر به این عزیز فرصت داده شود، می‌تواند کارهای بزرگی کند. ما رضایت‌نامه او را به صورت قرضی گرفته‌ایم و پیش ما آمدند. آقای نکونام هم دغدغه تیم را دارند؛ مشکلات استقلال از سال گذشته زیاد بوده و امیدوارم حل شود اما بعید می‌دانم این‌ جابجایی بدون هماهنگی باشد.

دقیقی تاکید کرد: ما به دنبال جذب آقای رضایی به عنوان یک گلر قزوینی هم بودیم و اگر می‌شد تا به حال او را جذب کرده بودیم اما این اتفاق رخ نداد.

دیدگاه‌ها