کد خبر : 1961458 | 07 شهریور 1402 ساعت 18:34 | 201.3K بازدید | 177 دیدگاه

جواهر اسپانیا باشگاه عربستانی را جهانی کرد

معجزه میلیاردی الاهلی: همه دنیا این پست را می‌بینند!

با گذشت کمتر از 72 ساعت از اعلام رسمی پیوستن گابری ویگا، پدیده فوتبال اسپانیا، به باشگاه الاهلی عربستان، پست معرفی او در توییتر باشگاه به مرز یک میلیارد بازدید نزدیک شده است.

معجزه میلیاردی الاهلی: همه دنیا این پست را می‌بینند!

به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش بود که باشگاه الاهلی اعلام کرد گابری ویگا، ستاره جوان و 21ساله سلتاویگو را به خدمت گرفته است. او به جوان‌ترین خرید باشگاه‌های عربستان از اروپا در تابستان امسال تبدیل شد.

ویگا فصل گذشته با درخشش در لالیگا مورد توجه چندین باشگاه اروپایی قرار داشت و امسال تابستان بزرگان فوتبال قاره سبز مثل رئال مادرید، بارسلونا و ناپولی در تماس با سلتاویگو خواهان به خدمت گرفتن این پدیده شده بودند.

این استعداد اسپانیایی فصل گذشته برای تیمش در لالیگا یازده گل زده و چهار پاس گل داده بود و این در حالی بود که در شروع فصل کمتر کسی او را می‌شناخت.

1917457

الاهلی در ادامه تلاش‌های تابستانی باشگاه‌های عربستان برای جذب بازیکن از فوتبال اروپا به سراغ این ستاره اسپانیایی رفت و بعد از اینکه موفق شد رضایت او را با دستمزد سالیانه‌ای معادل 12.5 میلیون یورو جلب کند، رضایت سلتاویگو را هم با پرداختی 30 میلیون یورویی به دست آورد.

وقتی در شروع تابستان روند سفر ستاره‌های فوتبال اروپا به عربستان آغاز شد خیلی‌ها معتقد بودند فوتبال اروپا نباید نگران باشد، چرا که این کشور مثل آنچه پیش از این از برخی دیگر از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دیده شده بود کاری بیشتر از جذب ستاره‌هایی که پا به سن گذاشته‌اند از پیش نخواهد برد.

اما بعد از گذشت مدتی عربستانی‌ها نشان دادند این ادعاها درست نیست و چندین ستاره که در اوج فوتبالشان بودند باشگاه‌های مطرح اروپایی را ترک کردند و راهی باشگاه‌های فوتبال عربستان شدند. روندی که با جذب روبن نوس، ستاره پرتغالی ولورهمپتون، توسط الهلال آغاز شده بود حالا به جذب یک ستاره 21ساله از فوتبال اسپانیا رسیده است.

باشگاه الاهلی روز 26 آگوست با انتشار ویدیویی در توییتر رسما اعلام کرد گابریل ویگا را از سلتاویگو به خدمت گرفته است. الاهلی در این توییت نوشت: "جواهر اسپانیا، می‌ایستد و سرودمان را می‌خواند".

1917468

این پست توییتری الاهلی در حالی که کمتر از 72 ساعت از انتشار آن گذشته تا کنون نزدیک به 850 میلیون بار دیده شده است و می‌رود که به مرز یک میلیارد بازدید برسد. آماری که در شبکه اجتماعی توییتر کم‌سابقه است و نشان می‌دهد برنامه تابستانی عربستان برای توسعه فوتبال و جذب ستاره‌های اروپایی تا چه حد در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها