کد خبر : 1961742 | 08 شهریور 1402 ساعت 17:21 | 264.8K بازدید | 176 دیدگاه

پرده جدید در دراماتیک‌ترین نمایش تابستانی

بمب امباپه: چطور بگم شما رو می‌خوام!

در جدیدترین پرده از نمایش تابستانی کیلیان امباپه، این مهاجم پی‌اس‌جی پیامی مرموز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که با تفسیرهای زیادی مواجه شده است.

بمب امباپه: چطور بگم شما رو می‌خوام!

به گزارش "ورزش سه"، جنجال در ماجرای امباپه و باشگاه آینده او ظاهرا تمامی ندارد. در حالیکه به نظر می‌رسید دعوای او با باشگاه فرانسوی فروکش کرده و حتی ممکن است شاهد تمدید او با پاری سن ژرمن باشیم امباپه امروز پیامی منتشر کرد که بسیار جنجالی شده است.

به نظر می‌رسد امباپه قصد ندارد تا آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی شاهد فروکش کردن موج خبری درباره آینده‌اش باشد. پیام امروز او به وضوح گوشه‌چشمی به انتقال به باشگاهی دیگر دارد و این پای رئال مادرید را به ماجرا باز می‌کند.

1917930

جالب اینجا است که این اقدام امباپه در زمانی انجام شد که برخی رسانه‌ها شایعاتی دوباره درباره احتمال مذاکره رئال مادرید با پی‌اس‌جی برای انتقال او در آخرین روزهای نقل و انتقالات مطرح کرده بودند. کیلیان زمان را برای جنجال‌آفرینی جدید مناسب دید و پیامی مرموز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

بولت پرسپولیسآهنگی با یک پیام
مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن آهنگی با عنوان "خاص" را منتشر کرد که توسط خواننده‌ای به نام دِیو با همکاری تیاکولا خوانده شده است. تا اینجا همه چیز نرمال به نظر می‌رسد و جز انتشار یک آهنگ شاهد چیز دیگری نیستیم ... اما در اولین خط ترانه با این عبارت مواجه می‌شویم: «من یک پسر درجه‌یکم! خریدی گران‌قیمت مثل مویزس کایسادو در لندن»!

1917931

بولت استقلالجنجالی‌کردن بمب با استفاده از 3 ایموجی خاص
اگر تا اینجا شاخک‌های رئال مادرید و پی‌اس‌جی حساس نشده بود سه ایموجی که امباپه در پست خود استفاده کرد کافی بود تا حساسیت در مادرید و پاریس به اوج برسد.

ستاره فرانسوی از ایموجی بمب، دست دادن به نشانه سر گرفتن معامله و در نهایت شعله آتش استفاده کرد. همانطور که انتظار می‌رفت بلافاصله بعد از انتشار پست امباپه بازار گمانه‌زنی درباره منظور او داغ شد.

1917938

اما این پایان نمایش امباپه نبود. خواننده آهنگ زیر پست ستاره فرانسوی به او جواب داد و با قلبی سفید این ایده را مطرح کرد که پیام مرموز امباپه به رئال مادرید اشاره دارد.

این در حالی است که همه خبرها از پایتخت اسپانیا نشان می‌دهد رئال پنجره تابستانی امسال را بسته است و دیگر قصدی برای خرید بازیکن جدید ندارد. اما وقتی پای کیلیان امباپه در میان باشد بدون شک همه تصمیم‌های قبلی می‌تواند کنار گذاشته شود. سیگنال امروز امباپه برای رئال قوی‌تر از آن است که نادیده گرفته شود.

1917932

دیدگاه‌ها