کد خبر : 1961781 | 08 شهریور 1402 ساعت 20:24 | 98.5K بازدید | 87 دیدگاه

الاتحاد پوست لیورپول رو می‌کَنَد: هم صلاح هم این ستاره!

الاتحاد که برای جذب محمد صلاح از لیورپول تلاش می‌کند یک پیشنهاد دیگر هم به این باشگاه ارسال کرده و خواهان به خدمت گرفتن ابراهیما کوناته شده است.

الاتحاد پوست لیورپول رو می‌کَنَد: هم صلاح هم این ستاره!

به گزارش "ورزش سه"، این روزها رابطه باشگاه الاتحاد عربستان با لیورپول پرتنش شده است. باشگاه عربستانی به شدت برای جذب محمد صلاح تلاش می‌کند اما لیورپولی‌ها هم به هیچ وجه حاضر به از دست دادن ستاره مصری‌شان نیستند.

اما در عین حال که لیورپول نگران دور زده شدن توسط الاتحاد و وسوسه محمد صلاح توسط این باشگاه عربستانی است RMC Sport اعلام کرد الاتحاد یک پیشنهاد دیگر هم روی میز لیورپول گذاشته و خواهان به خدمت گرفتن ابراهیما کوناته شده است.

الاتحاد امسال تابستان به دنبال جذب یک مدافع بود و در اصل ژان کلر تودیبو را از باشاه نیس هدف گرفته بود. اما بعد از پاسخ منفی قطعی باشگاه فرانسوی، اتحادی‌ها کوناته را مهره مناسبی برای خط دفاعی‌شان ارزیابی کردند.

1918008

امسال تابستان منچستریونایتد هم خواهان جذب تودیبو بود و او را جانشین مناسبی برای مگوایر می‌دانست. اما الاتحاد با پیشنهادی بزرگتر از یونایتد به سراغ این دفاع وسط سابق بارسا آمد که با پاسخ منفی نیس مواجه شد. گفته می‌شود تودیبو هم علاقه‌ای برای بازی کردن در عربستان نداشته است.

با توجه به تنش ایجاد شده در رابطه لیورپول و الاتحاد بعید است باشگاه عربستانی بتواند کوناته را از این تیم جدا کند. مگر اینکه مدیران لیورپول برای از دست ندادن محمد صلاح حاضر شوند کوناته را از دست بدهند به این شرط که الاتحاد از تلاش برای وسوسه کردن ستاره مصری‌شان دست بردارد.

دیدگاه‌ها