کد خبر : 1961798 | 08 شهریور 1402 ساعت 21:19 | 43.9K بازدید | 21 دیدگاه

آبی‌پوشان به دنبال خالی کردن لیست تیم

آخرین تحرکات استقلال برای جذب دو بازیکن خارجی

باشگاه استقلال در تلاش است تا برای جذب احتمالی بازیکن خارجی، در لیست خود جای خالی ایجاد کند.

آخرین تحرکات استقلال برای جذب دو بازیکن خارجی

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه باشگاه استقلال تا بدین لحظه موفق نشده است که مقدمات حضور دو بازیکن خارجی را در تهران مهیا کند، اما مدیران این باشگاه تلاش می کنند تا بتوانند در ساعات باقی مانده از پنجره نقل و انتقالاتی، خواسته های کادرفنی را انجام دهند.

در حال حاضر استقلالی ها با 2 مانع برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید روبرو هستند که این مسئله کار را برای آنها دشوار کرده است. مانع نخست، پر بودن فهرست بازیکنان بزرگسال است و برای اینکه بازیکن جدیدی جذب شود، باید از فهرست تیم نیز بازیکنی کنار گذاشته شود.

مانع دوم که به مراتب بزرگتر از مورد نخست است، رسیدن استقلال به حد نصاب اعلام شده از سوی سازمان لیگ است و آبی پوشان سقف بودجه در نظر گرفته شده را پر کرده اند و برای اینکه بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند، باید مبلغ قرارداد نفرات خود را کاهش دهند.

حالا و در فاصله چند ساعت تا بسته شدن پنجره تابستانی، مدیران استقلال تلاش می کنند تا حداقل 2 بازیکن را از فهرست خود کنار بگذارند. نفراتی که نامشان بیش از بقیه مطرح شده، علیرضا رضایی و امید حامدی فر هستند که در صورت توافق نهایی، از این تیم جدا می شوند.

1803248

چنانچه نفرات یاد شده تا قبل از ساعت 24 امشب قراردادشان را با استقلال فسخ کنند یا حداقل به صورت قرضی راهی تیم دیگری شوند، آنگاه 2 جای خالی در فهرست 19 نفره بازیکنان بزرگسال تیم ایجاد خواهد شد که در نتیجه آبی ها می توانند 2 بازیکن خارجی را به خدمت بگیرند.

دیگر بازیکنی که گفته می شود به دنبال جدایی است، سبحان خاقانی بوده و گفته می شود این بازیکن نیز در جلساتی که با مدیران باشگاه داشته، نسبت به جدایی از باشگاه ابراز تمایل کرده است اما از آنجایی که این بازیکن سهمیه آزاد است، جدایی او تنها باعث خالی شدن یکی از سهمیه های آزاد آبی ها می شود.

1873001

باید دید که تا پیش از ساعت 24، بالاخره مدیران استقلال با بازیکنانی که در پی جدایی هستند، به چه نتایجی دست خواهند یافت و تکلیف علیرضا رضایی، امید حامدی فر و دو بازیکن خارجی مدنظر کادرفنی چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها