کد خبر : 1961823 | 08 شهریور 1402 ساعت 23:03 | 118.4K بازدید | 133 دیدگاه

خبر عجیب در آخرین ساعات نقل و انتقالات

مدیرعامل شاهین: پنجره استقلال را بستیم!

علی نعمتی، مدیرعامل شاهین از بستن پنجره استقلال به دلیل شکایت به فیفا می‌گوید.

مدیرعامل شاهین: پنجره استقلال را بستیم!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در این روزها دچار بحران مالی است و بازیکنان این تیم ماه هاست که حقوق خود را نگرفته‌اند و حالا شکایت شاهین بوشهر به دلیل حق رشد محمد محبی، پنجره استقلال را بسته است.

1918103

علی نعمتی در گفت و گویش با خبرنگار ما مدعی شد از باشگاه استقلال به او گفته‌اند پولی در بساط ندارند و اگر می‌تواند او به استقلال کمک کند!

نعمتی در این خصوص گفت: باشگاه‌ها عادت کرده‌اند برای رسیدن به حق‌شان شکایت یکدیگر را بکنند. در بازار نقل و انتقالات و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال عرف شده است. در واقع می‌خواهند مدیرعاملیِ باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال را بکنند ولی بدون پول نمی‌شود. اگر می‌شد ما هم برای شاهین همین کار را می‌کردیم و با بازیکنان قرارداد می‌بستیم. شاهینی که ۷۳ سال قدمت دارد و این بلا سرش آمده است.

او در خصوص اینکه از چه زمانی برای حق رشد قایدی و محبی به استقلال اخطار داده‌ بودند گفت: شاهین ۳ تا ستاره بزرگ محمد محبی، مهدی قایدی و مهدی طارمی تحویل کشور و اروپا و آسیا داده است الان مستحق این نیست که التماس مدیرعاملان باشگاه‌ها را بکند. ما مثل نونهال آنها را بزرگ و تبدیل به فوتبالیست کردیم. خون جگر خوردیم و استخوان خرد کردیم در این باشگاه. ۱۵ سال در این باشگاه تک و تنها تیم داری می‌کنم. یک باشگاه مردمی چندبار باید نامه بفرستد. ما از زمان حجت کریمی پیگیر بوده‌ایم. ایشان توپ را به زمین آقای خطیر انداختند و قطعا علی خطیر می‌خواهد به میدان کس دیگری بیندازد.

1918100

مدیرعامل شاهین اضافه کرد: بدهی باشگاه باید پرداخت شود. چرا وقتی با این بازیکنان امتیاز می‌گیرید خندان هستید ولی حاضر نیستید حق رشد این بازیکنانی که از جنوب و مهد فوتبال کشور رشد کرده‌اند و بالا آمده‌اند را بدهید. فیفا باید رای بدهد حتی فدراسیون و سازمان لیگ هم زورش نمی‌رسد.

مالک شاهین در صحبتی عجیب مدعی شد از باشگاه استقلال به او گفته‌اند دنبال چیزی نگرد و و اگر می‌توانی به ما کمک کن! او گفت: ما شکایت کردیم و نتیجه‌اش هم آمده است. با وجود اینکه من هواداران استقلال و پرسپولیس و این باشگاه‌های مردمی را دوست دارم ولی وقتی که فوتبالیست از باشگاه‌های خوزستانی بالا می‌آید و بازیکن را تحویل می‌دهیم باید دنبال حق رشد آنها بدویم. حتی با همکاران‌شان هم تماس گرفتیم و گفتند اینجا دنبال چیزی نگرد و وضع خراب است اگر می‌توانید کمک ما هم بکنید. فعلا طرف حساب ما باشگاه استقلال است.

دیدگاه‌ها